کد خبر 55220
۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
«داستر» وارد طرح خرید هیجان انگیز رنو شد

پرشین خودرو: نگین خودرو نماینده رسمی Renault فرانسه در ایران، با هدف برآورده ساختن تنوع تقاضای علاقه مندان این برند اصیل و اروپایی اقدام به طراحی شرایط فروش با مدل پرداخت های چند ودیعه ای (2 ودیعه ای و 3 ودیعه ای) کرده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، رنو داستر، با تسهیلات استثنایی و تخفیف خرید نقدی ویژه با زمان تحویل های متنوع عرضه می شوند. این خودرو در این طرح خاص با زمان تحویل های 7 روزه، 30 روزه و 60 روزه به فروش می رسند که در خرید 60 روزه، سود مشارکت 22% به علاقه مندان این برند ایمن اروپایی ارائه می شود.

بنا بر اعلام واحد بازاریابی نگین خودرو، در طرح ویژه "خرید هیجان انگیز رنو" مشتریان می توانند رنو داستر را در دو مدل ٢٠١٥ و ٢٠١٦ با بهره بردن از وام تا سقف ٤٨٠ میلیون ریالی بدون بهره یکساله و 21 درصد 24 ماهه خریداری کنند.

در خرید نقدی، خودرو داستر علاوه بر تخفیف ریالی از پک آپشن ویژه ای که طراحی شده است، شامل مانیتور، نویگیشن، دوربین عقب و سنسور پارک، بهره می برد.

همچنین این خودرو از سرویس دوره ای ١٠٠٠ و ١٠٠٠٠ كیلومتر رایگان در كنار گارانتی ٥ سال و یا ١٥٠ هزار كیلومتر بهره می برد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش انواع محصولات رنو در ایران می‌توانند به وب سایت نگین خودرو به آدرس www.neginkhodro.com مراجعه کنند.


 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.


 

کد خبر 55220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha