کد خبر 60584
۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
آغاز به کار نمایشگاه قالب و ابزار

پرشین خودرو: پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت قالب، ابزار و مواداولیه با مشارکت صنعتگران و سازندگان قالب های صنعتی از ایران و 10 کشور از اروپا و آسیا در شرکت ساپکو گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، این نمایشگاه 4 روزه تا 8 مهر ادامه دارد و 190 قالبساز و سازنده ابزارهای کنترلی ، صنایع وابسته و تامین کنندگان مواد اولیه شامل 130 شرکت داخلی و 60 شرکت خارجی از کشورهای آلمان، پرتغال، تایوان، سوئد ، فرانسه ، چین ، کره جنوبی ، ژاپن ، ترکیه و سنگاپور در فضائی بالغ بر 2200 مترمربع در برگزاری آن مشارکت دارند.

ارتقاء صنعت قالبسازی داخلی و رفع نیازهای قطعه سازان در جهت افزایش کیفیت محصولات و همچنین توانمندی بیشتر قطعه‌سازان داخلی از جمله مهمترین اهداف برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی قالب ، ابزار و مواد اولیه اعلام شده است.

براساس نیازهای صنعت قطعه‌سازی و فرصت‌های بهبود در صنعت قالبسازی داخلی از شرکت های داخلی و خارجی و تخصص های مورد نیاز در بخش های مختلف نمونه سازی سریع ، فیکسچرهای کنترلی و اندازه‌گیری ، عملیات حرارتی ، قطعات استاندارد قالب ، ریخته‌گری ، آهنگری ، تزریق پلاستیک ، قالب‌های قطعات پرسی ، چرم کاری سطح قالب و نیز تامین کنندگان مواد اولیه و فولاد برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است .

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

















 

کد خبر 60584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha