کمپین زمستانی خودروهای رنو اواخر آذر آغاز می شود

پرشین خودرو: همزمان با سرد شدن هوا و نیاز به کنترل سیستم گرمایش خودروها، شرکت نگین خودرو کمپین بازدید زمستانی محصولات رنو را کلید خواهد زد.

سید رضا فاطمی فر معاون خدمات پس از فروش نگین خودرو نماینده رسمی رنو در ایران، در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با اعلام این خبر گفت: هرساله چنین طرحی برای آسایش مشتریان اجرا می شود. بازدید های رایگان، بازرسی سطح روغن، مایع خنک کننده، شیشه شور وسیستم بخاری خودرو ها جزو مهمترین فعالیت هایی است که در غالب کمپین زمستانی اتفاق می افتد.


وی در مورد هزینه های پرداختی از سوی مشتریان در کمپین زمستانی گفت: بازدید و هزینه اجرت رایگان بوده و برای قطعات 10 تا 15 درصد و تعویض روغن نیز 20 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.


معاون خدمات پس از فروش نگین خودرو تاکید کرد: در کمپین زمستانی امسال تمام چراغ های داخلی و خارجی خودرو بازرسی شده و از سلامت برف پاک کن ها و لنت های ترمز نیز اطمینان حاصل می کنیم تا مردم با خیالی راحت زمستان را گذرانده و وارد فصل بهار شوند که البته در آن زمان نیز با بازدید های نوروزی فعالیت خدماتی خود را تکمیل می کنیم.


فاطمی فر با اشاره به این مطلب که در کمپین 95 سعی شده است رضایت مشتریان و نمایندگان شرکت تامین شود گفت: برای سال 95 سعی شده است با افزایش تعداد نمایندگان درگیر در طرح، دسترسی مردم به این خدمات را افزایش داده و کیفیت خدمات را نیز بالا ببریم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام برنامه ریزی ها برای تامین کافی و به موقع قطعات در نمایندگی ها صورت گرفته است بنابراین رنو سواران نگران تامین قطعات با کیفیت برای زمستان نباشند.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 63868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha