کمک به 160 خودرو در راه‌های مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد

پرشین خودرو: مدیرکل ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد از رهاسازی بیش از 160خودرو برفگیر در راه‌های مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سیدعلی وفایی مقدم  افزود: با توجه به بارش باران و برف در سطح استان وضعیت راه‌های ارتباطی استان مطلوب است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وی با اشاره به این‌که تاکنون خسارت خاصی گزارش نشده است، خاطرنشان کرد: دیشب(جمعه هشتم بهمن‌ماه) به‌علت بارش برف محور فرعی یاسوج – سرفاریاب که از سردسیرترین محورهای استان است برای چند ساعت مسدود شد که با تلاش راهداران و امدادگران هلال‌احمر و اورژانس خودروهای گرفتار رها و تا ساعت 24 محور بازگشایی شد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به مردم و مسافران توصیه می‌شود در روزهای بارانی و برفی از محور یاسوج – سرفاریاب تردد نکنند و از محور «دهدشت - چرام - باشت - یاسوج» استفاده کنند.

وفایی همچنین تصریح کرد: بارش برف و مه غلیظ در محور یاسوج - بابامیدان باعث لغزندگی و اختلال در تردد خودرو ها شد که به‌علت مجهز نبودن خودروها به زنجیر چرخ مشکلاتی برای آنها ایجاد شد و با تلاش نیروهای امدادی و راهداری رهاسازی شدند.

وی با بیان این‌که دیشب(جمعه هشتم بهمن‌ماه) در چهار محور برف‌گیر استان تعدادی خودرو برف‌گیر شدند، ادامه داد: 160 دستگاه خودرو توسط نیروهای راهداری، امدادی و هلال‌احمر شهرستان‌های بویراحمد و چرام رهاسازی شدند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که شدت بارش‌ها طی امروز و فردا بیشتر می‌شود، تصریح کرد: تاکنون راه‌های روستایی استان نیز باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وفایی اضافه کرد: مسافران و رانندگانی که قصد عبور و تردد از محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد را دارند حتماً به تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ مجهز باشند.

منبع: ایسنا

کد خبر 67042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha