موضوع اصلی الهام بخش در طراحی رنو، انسان است

پرشین خودرو: همزمان با اوج گیری اتفاقات خودرویی، لورنس وَن دِن اَكر قائم مقام ارشد طراحی رنو نیز به همراه تیم خود به تهران آمد. هدف از این سفر آشنایی بیشتر با ذائقه ایرانی و نیازهای بازار ایران عنوان شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، ون دن اكر، درباره انگیزه سفر خود در جمع خبرنگاران گفت: از من درباره ایجاد مركز طراحی در ایران پرسیدند. یكی از دلایل سفر من امكان سنجی برای همین امر است، اگر چه امروز برای پاسخ دادن به این سوال زود است.
وی با ابراز خوشحالی از سفرش به ایران بیان کرد: بسیار خوشحالم كه در این سفر شانس بازدید از نمایشگاه خودرو تهران را دارم و زمان ارائه خودرو محبوب كولئوس جدید در كنار شما هستم.
طراح زیباترین خودرو مفهومی سال، از حضور یك طراح زن ایرانی در تیم طراحی خود خبر داد و گفت: طراحان ما از سراسر دنیا آمده اند و ما مفتخریم كه در بخش طراحی داخلی از یك استعداد ایرانی نیز بهره مند شده ایم.
ون دن اكر، سپس به تشریح استراتژی طراحی رنو پرداخت و افزود: موضوع اصلی الهام بخش در طراحی رنو انسان است. زندگی متشكل است از عشق، كشف، خانواده، كار، سرگرمی و درایت. ما برای هر كدام از این بخش های زندگی، خودروهای مختلفی طراحی كردیم تا اینگونه ارزش های انسانی را در محصولاتمان متبلور كنیم.
این مقام طراحی رنو، سپس كولئوس جدید، یكی از جدیدترین محصولات رنو را كه خود طراحی كرده برای خبرنگاران رونمایی و تشریح كرد. اتفاقی نادر كه در آن خود طراح محصول را در ایران ارائه می كند.
براساس این گزارش، در ماه های اخیر سفر مقامات ارشد رنو در پست های كلیدی به ایران شدت گرفته است.
به گفته مقامات رنو ایران در برنامه میان مدت رنو به یكی از سه بازار اصلی این شركت تبدیل خواهد شد.

کد خبر 68230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha