مردم برنده نهایی رقابت در بازار خودرو هستند

پرشین خودرو: در فضای رقابتی اگر خودروساز و واردکننده خودرو نتوانند خواسته های مردم را برآورده کنند، از رقابت و سهم گیری در بازار باز خواهند ماند.

سید رضا فاطمی فر مدیر خدمات پس از فروش نگین خودرو نماینده رسمی رنو در ایران، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو در مورد ورود احتمالی برندهای معتبر اروپایی و آسیایی به عرصه خدمات پس از فروش در ایران و تاثیرات آن در بازار گفت: به اعتقاد بنده با رقابتی که بین واردکنندگان خودرو به وجود آمده همه سعی خواهند کرد شبکه خدمات رسانی بهتری را برای خریداران ایجاد کنند.

وی ادامه داد: برندهای موجود در ایران باید با افزایش کیفیت خدمات و ارائه قیمت رقابتی وضعیت خود را در بازار ایران بهبود بخشند.

 

 

مدیر خدمات پس از فروش نگین خودرو با اشاره به این مطلب که تنها برندهایی می توانند برنده رقابت در بازار ایران باشند که وضعیت خدمات پس از فروش بهتری داشته باشند، گفت: انتخاب کننده اصلی مردم هستند و در سال های اخیر نشان داده اند که برای خرید خودرو بعد از کیفیت به خدمات پس از فروش توجه ویژه ای دارند.

وی در مورد وضعیت نگین خودرو در حوزه خدمات پس از فروش تصریح کرد: در حال حاضر ما مدعی هستیم که قیمت قطعات یدکی پر مصرف در مجموعه نگین خودرو و رنو از سایر برندها پایین تر است.

فاطمی فر افزود: به طور مثال رنو فلوئنس ما با سراتو و هیوندای النترا هم رده است اما در قیمت قطعات یدکی دارندگان فلوئنس نسبت به 2 خودروی دیگر هزینه کمتری برای تامین قطعات پرداخت می کنند.

وی برنده نهایی رقابت در بازار خودرو را مردم دانست و اظهار داشت: در بازار رقابتی گزینه های متعددی برای انتخاب خودرو مورد توجه قرار می گیرد و این حق انتخاب میان بهترین گزینه ها، می تواند به سود خریداران تمام شود.

کد خبر 70986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha