کد خبر 71518
۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
اولین تصاویر از فیس لیفت MG 3 منتشر شد+تصویر

پرشین خودرو: شرکت MG یک کمپانی چینی-بریتانیایی محسوب شده که تاکنون توانست فروش مطلوبی را با عرضه مدل های مختلف برای خود به ارمغان آورد. مدل هایی که دست کمی از رقبای اروپایی نداشته و حرف های بسیاری برای گفتن دارند.

به گزارش پرشین خودرو، حال به نظر می رسد بزودی این خودروساز قصد داشته فیس لیفت هاچ بک MG 3 را در بازار چین عرضه دارد. فیس لیفتی که در بخش جلو شباهت بسیاری به MG ZS شاسی بلند دارد. این طور که پیداست چینی ها می خواهند محصول خود را بروزرسانی کرده تا نسبت به مدل پیشین محبوب تر باشد.

آخرین بروزرسانی صورت گرفته برای MG 3 در سال 2014 صورت گرفت که در نهایت موجب تولید مدل فعلی شد. قیمت پایه مدل فعلی چیزی بین 67 تا 83 هزار یوان بوده و موتورهای 1.3 و 1.5 لیتری 92 و 109 اسب بخاری برای آن در نظر گرفته که باتوجه به مشخصات آن مناسب است.

اما نسخه فیس لیفت اگرچه از ظرفیت موتور 1.3 و 1.5 لیتری بهره می برد اما اسب بخار بیشتری چون 96 و 115 اسب بخار تولید خواهد کرد که نشان از افزایش توان خروجی مدل است.

در فضای داخلی شاهد بهبودیهایی هستیم که می توان به صفحه نمایش لمسی کوچک، پنل کنترل تهویه جدید، صندلی های نسبتا اسپرت، سردنده جدید و برخی دیگر اشاره داشت.

در نسخه فیس لیفت چراغ های عقب بازطراحی و زیباتر شده است. لوگو MG نیز 50 درصد بزرگتر شده تا نماد خود را به رخ رقبا بکشاند. لوله های اگزوز از دید پنهان شدند و پایین سپر نیز به نوعی مخفی شده که پوینت مثبتی محسوب می شود.

این خودرو از سقف و بدنه رنگی متفاوتی بهره می برد که طراحی آن را اسپرت کرده است. در حقیقت MG سعی کرده محصولی توسعه دهد تا نگاه جدیدی نسبت به مدل پیشین داشته و جذاب و محبوب باشد.

کد خبر 71518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha