جیلی در نمایشگاه شانگهای کانسپت MPV جدیدی معرفی می کند+عکس

پرشین خودرو: شرکت جیلی یکی از تولیدکنندگان مطرح اتومبیل در چین به شمار رفته که تاکنون توانسته با عرضه محصولات قابل توجه نظر همگان را به خود جلب کند.

به گزارش پرشین خودرو، با نزدیک شدن به نمایشگاه شانگهای بیشتر شرکت های چینی در حال حاضر مشغول توسعه مدل جدیدی هستند تا در این اتوشو به نمایش بگذارند و موجب جلب توجه نسبت به دیگر رقبا شوند.

البته بیشتر آنها همچون جیلی در بازارهای مختلف آسیایی از جمله ایران بسیار محبوب بوده و توانستند فروش قابل توجهی به خود اختصاص دهند.

حال به تازگی جیلی تصویر تیزری از کانسپت MPV آینده خود منتشر کرده که پیش نمایشی از یک MPV هفت صندلی آینده بوده و در اواخر سال 2017 راهی بازار چین می شود.

براساس تصاویر جاسوسی انتشاری، کانسپت جیلی از جلوپنجره مشبک معمولی بهره می برد و یک رقیب برای BYD M5 آینده تبدیل خواهد شد. در چراغ های جلو تقریبا مشابه هستند و مشخص نیست چه زمانی باید شاهد عرضه نسخه تولیدی این مدل باشیم.

در فضای داخلی شاهد پنل ابزار دیجیتالی هستیم که شامل صفحه نمایش لمسی در قسمت فوقانی می شود. در بخش پیشرانه انتظار می رود یک موتور 1.3 لیتری توربو 129 اسب بخاری و یک مدل موتور 1.8 لیتری توربو 163 اسب بخاری در نظر گرفته شود.

گذشته از آن نسخه هیبریدی در کار خواهد بود که شامل دو موتور الکتریکی و بنزینی می شود. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات پرداخت.

نمایشگاه شانگهای بزودی برگزار شده و به مدت یک هفته در شانگهای چین برگزار می شود. احتمالا شاهد معرفی مدل های جدیدی از سری برندهای مطرح چینی خواهیم بود که در برخی بازارهای آسیایی محبوبیت خود را داشته و فروش کمی ندارند.

مشخص نیست این کانسپت چه زمانی معرفی می شود.

کد خبر 71519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha