کد خبر 74313
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
«لوتوس» Elise Cup 250 را معرفی کرد+تصاویر

پرشین خودرو: شرکت لوتوس که پیشتر بیشتر سهام آن توسط جیلی خریداری شد، به تازگی مدل منحصربفرد دیگری از الیزه را معرفی کرده که Elise Cup 250 نام دارد.

به گزارش پرشین خودرو، مدلی که متناسب با نام خود به پیشرانه 243 اسب بخاری مجهز شده و می تواند عملکرد قابل توجهی از خود نشان دهد. همانند دیگر خودروهای لوتوس، الیزه جدید نیز با بدنه فیبرکربنی وزن کمی داشته تا آیرودینامیک بالایی شامل حال آن شود.

مدل معرفی شده در رنگ های مختلفی عرضه می شود اما نسخه جدید در رنگ سبز روشن به نمایش درآمده است. Elise Cup 250 به عنوان خودرو پرتوان بریتانیایی ها نامی متناسب با عملکرد خود شامل حال آن شده است، بنابراین اگر نمی دانید چه خروجی می تواند تولید کنید قطعا با مشاهده نام آن می توان به خوبی از سطح اسب بخار آن آگاهی پیدا کرد.

پیشرانه 243 اسب بخاری می تواند در کمتر از 3.9 ثانیه به 100 کیلومتربرساعت برسد. با بدنه فیبرکربنی به کار گرفته شده در Elise Cup 250 این خودرو وزنی 860 کیلوگرمی پیدا کرده که موجب شده توان بالایی با آیرودینامیک بهتر به آن ببخشد. عمده محصولات شرکت لوتوس وزن کمی داشته زیرا کمپانی بریتانیایی با به کارگیری بدنه و سازه فیبرکربنی موجب شده تا خودروها مقاوم، سبک و با آیرودینامیک بالا باشند.

به لطف پیشرانه 243 اسب بخاری، Elise Cup 250 می تواند سقف سرعتی 230 کیلومتربرساعتی داشته که نسبت به رقبا سرعت بالا و قابل توجهی باشد.

لوتوس با کار روی سیستم تعلیق و انتقال قدرت Elise Cup 250 توانسته آن را به خودرو اسپرت و پرتوانی تبدیل کند. جزئیات قیمت و عرضه این مدل توسط لوتوس اعلام نشد اما انتظار می رود در اواخر سال جاری با قیمتی ایده آل روانه بازار شود.

همانطور که می دانید Elise Cup 250 نسخه ای از سری الیزه بوده و از این رو طراحی مشابه ای با دیگر خودروهای این سری را می توان در Elise Cup 250 مشاهده کرد.


 

کد خبر 74313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha