امروز، مرحله دوم پیش فروش پژو 2008 آغاز می شود

پرشین خودرو: پیش فروش 3 محصول پژو2008، تندر پلاس و دنا پلاس در مرحله دوم ویژه ی خریدارانی که عدد آخر کدملی فرد دارند، از صبح امروز آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پیش فروش 3 محصول خاص ایران خودرو که در دو مرحله از روز پنج شنبه اول تیرماه آغاز شده شده بود، امروز شنبه (1 تیرماه) و با تکمیل ظرفیت ثبت نام متقاضیان به پایان خواهد رسید.

مدیران ایران خودرو برای جلوگیری از فشار ترافیک اینترنتی بر کیفیت پیش فروش 3 محصول تندر پلاس، دنا پلاس و در صدر آن ها شاسی بلند پژو 2008 اقدام به ثبت نام با شیوه ای جدید کرد.

در روش اعلامی پیش فروش سه محصول ایران خودرو خریدارانی که عدد سمت راست کد ملی آن ها ذوج بود، در اولین روز پیش فروش امکان ثبت نام داشتند و بالطبع صاحبان کدملی فرد در مرحله دوم که امروز (شنبه 3 تیرماه) در نظر گرفته شده بود، می توانند اقدام به خرید این محصولات نمایند.

با شروع اولین مرحله از پیش فروش 3 محصول ایران خودرو با وجود تدابیر اندیشیده شده ی مدیران، آمار بسیار زیاد متقاضیان خرید و بالا رفتن حجم ترافیک لحظه ای روی سایت شرکت باعث روی دادن مشکلاتی در پروسه ی ثبت نام شد که با رفع سریع مشکلات از سوی تیم فنی مراحل پیش فروش محصولات ادامه پیدا کرد.

هم اکنون و در شروع دومین مرحله پیش فروش تندر پلاس، دنا پلاس و پژو2008 صاحبان کدملی که عدد انتهایی آن فرد باشد، می توانند با ورود به سایت اقدام به خرید محصولات با شرایط اعلامی کنند.

متقاضیان برای اطلاع بیشتر ازجزییات ثبت نام می توانند به سایت رسمی گروه صنعتی ایران خودرو به نشانی www.ikco.ir مراجعه کنند.

کد خبر 75422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha