بی.وای.دی در غرب کشور صاحب 2 شعبه جدید می شود

پرشین خودرو: معاونت فروش و خدمات پس از فروش کارمانیا از نگاه کیفی به خدمات پس از فروش خبر داد و گفت: به زودی شاهد احداث 5 نمایندگی جدید فروش و خدمات پس از فروش بی وای دی در مراکز استان های کشور خواهیم بود.

محسن برازوان معاونت فروش و خدمات پس از فروش شرکت کارمانیا، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب گفت: شرکت کارمانیا بر اساس الزامات و استانداردهای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از نظر نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در جایگاهی فراتر از الزامات این سازمان ایستاده است.

وی گفت: در حال حاضر در سراسر کشور 15 نمایندگی فعال داریم و به طور مثال در استان مازندران صاحب 2 شعبه فروش و خدمات پس از فروش هستیم و شعبه سوم هم در حال راه اندازی است.

معاونت فروش کارمانیا با اشاره به این نکته که در تمام مراکز استان ها صاحب شعبه های فروش و خدمات پس از فروش هستیم از ضعف در بندرعباس خبر داد و افزود: مشکلات هرمزگان در بحث فروش و خدمات پس از فروش، مشکل اغلب شرکت های خودروسازی ایران است.

وی افزود: در غرب کشورهم شاهد مشکلاتی در دسترسی خریداران به محصولات این برند بودیم که با انجام برنامه ریزی و برآوردهای لازم در دو استان کرمانشاه و آذربایجان غربی، بزودی 2 شعبه فروش و خدمات پس از فروش بی.وای.دی راه اندازی و در شبکه قرار خواهد گرفت.

معاونت فروش و خدمات پس از فروش کارمانیا که شریک تجاری برند بی وای دی در ایران به شمار می رود، در پایان خاطرنشان کرد: تاخیر در راه اندازی شعبات این برند به این دلیل است که مجموعه کارمانیا بیش از این که نگاه کمی به این مقوله داشته باشد به فکر کیفیت خدمات ارائه شده به خریداران و مطابقت آن با استانداردهای این شرکت است که دسترسی به این موارد گاهی انجام کار را با تاخیر مواجه خواهد کرد.

کد خبر 78101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha