بی وای دی سانگ MPV آماده عرضه به مشتریان می شود

پرشین خودرو: با دیدن نام "سانگ" در عنوان مقاله، قطعا محصول جدید کارمانیا به ذهنتان خطور خواهد کرد که قرار است به عنوان دومین عضو خانواده شاسی بلندهای BYD پس از S6 در بازار کشور عرضه شود.

به گزارش پرشین خودرو، هفته‌های گذشته به طور کامل پیرامون طراحی و مشخصات فنی آن در پرشین خودرو صحبت کردیم، اما حالا کمپانی خودروسازی BYD یک نسخه MPV از این خودرو با 7 صندلی سرنشین آماده کرده است که با لقب "Max" معرفی شده و قرار است با دو پیشرانه مختلف بنزینی در اختیار مشتریان قرار گیرد که در ادامه بیشتر پیرامون آن صحبت خواهیم کرد.
برای عرضه این خودروی شاسی بلند به مشتریان، کمپانی خودروسازی BYD برای نسخه‌های پایه از این خودرو قیمت 79 هزار و 900 یوان را در نظر گرفته است که چیزی معادل 12 هزار و 100 دلار خواهد شد، اما در عوض نسخه‌های فول آپشن آن دارای قیمتی 119 هزار و 900 یوان هستند که برای فهم بهتر این قیمت گذاری، در واحد بین المللی چیزی معادل 18 هزار و 100 دلار می‌شود.
در ادامه همانطور که گفتیم، این خودرو از دو پیشرانه متفاوت بنزینی در زیر کاپوت خود استفاده می‌کند که پیشرانه اول شامل یک نسخه 1.5 لیتری مجهز به توربوشارژر می‌شود که حداکثر خروجی قدرت آن به عدد 154 اسب بخار و همچنین گشتاور خروجی آن هم به عدد 240 نیوتن متر می‌رسد، درحالی که با انتخاب پیشرانه دوم 2 لیتری، هوای مورد نیاز موتور به صورت تنفس طبیعی تامین می‌شود که حاصل آن در چرخه احتراق، حداکثر قدرت 140 اسب بخاری خواهد بود. برای تبدیل و انتقال نیروی تولیدی هر دو پیشرانه ذکر شده هم از یک جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا گیربکس 6 سرعته اتوماتیک استفاده خواهد شد.
برخلاف نامگذاری مشترک با خودروی شاسی بلند "سانگ"، در طراحی ظاهری این خودرو هیچگونه وجه اشتراک نسبت به خودروی شاسی بلند "سانگ" دیده نمی‌شود، اما در مجموع شاهد یک طراحی بسیار خوب از سوی طراحان BYD برای ظاهر بیرونی و طراحی داخل کابین هستیم که می‌تواند یک نقطه عطف در بازاریابی و فروش این خودرو داشته باشد، بویژه طراحی داخل اتومبیل که از یک صفحه نمایشگر بزرگ عمودی سود می‌برد.

کد خبر 81395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha