تست درایو «بی.وای.دی» با چاشنی حرکات نمایشی

پرشین خودرو: کارمانیا که به عنوان نماینده و شریک تجاری «بی.وای.دی» در ایران به تولید، فروش و خدمات پس از فروش این برند مشغول است، تست درایوی متفاوت را با شاسی بلند خوش قیمت این برند در پیست اتومبیلرانی آزادی برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کارمانیا که در برنامه ای از پیش تعیین شده به ثبت نام برای تست درایو اسی بلند s6 اقدام کرده بود، در حرکتی خلاقانه با کمک از رانندگان حرفه ای فضای یکنواخت این گونه تست ها را عوض کرد و به عبارتی با یک تیر دو نشان را مورد هدف قرار داد.
تست درایو بی.وای.دی اس6 برای عموم مشتریان در حالی برگزار شد که کارمانیا به صورت هوشمندانه و زیرپوستی  به نمایش توانمندی های شاسی بلند اس6 در پیست اتومبیلرانی آزادی پرداخت و با حرکات نمایشی قدرت مانورپذیری اس6 را به رخ کشید.
بی.وای.دی اس6 که بر روی پلتفرم لکسوس آر.ایکس350 ساخته شده است با موتور 2.4 لیتری خود 160 اسب بخار قدرت با گشتاور 229 نیوتن متر را تولید و با گیربکس 6 سرعته دو کلاچه به چرخ هایی که با ترمز های دیسکی تجهیز شده است، منتقل می کند.
اس6 که یک اس.یو.وی سایز بزرگ به شمار می رود، از توانایی و قابلیت های بالایی برای رانندگی در مسیرهای ناهموار برخوردار است ولی نکته جالب تست این شاسی بلند در پیست آزادی چابکی این خودرو در حرکات نمایشی با توجه به وزن حدودا 1700 کیلوگرمی و ابعاد بزرگ خودرو بود.
شاسی بلند بی.وای.دی با امکانات مناسبی چون صندلی راننده برقی و قابل تنظیم در 8 حالت، فرمان و صندلی‌های چرمی، مونیتور، سانروف دو حالته، حالت اقتصادی مصرف سوخت در رانندگی، ورود بدون کلید، کروز کنترل، گرمکن آیینه و 6 ایربگ در بازار به فروش می رسد.
کارمانیا اس6 را در بازار با قیمت حدود 99 میلیون تومانی همراه با شرایط متنوع به فروش می رساند.
با استقبال علاقه مندان از تست درایو اس6 همچنان قرار است تا ثبت نام از متقاضیان ادامه داشته باشد، کارمانیا از طریق پورتال خبری خود اقدام به ثبت نام از علاقه مندان به شرکت در تست درایو اس6 برای دوره های بعد می نماید.

 

در این لینک می توانید تصاویر کاملی از حرکات نمایشی با این شاسی بلند خوش قیمت در پیست اتومبیلرانی آزادی را تماشا کنید.
 

کد خبر 82797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha