برگزاری مجمع سالانه عادی و فوق العاده انجمن قطعه سازان

پرشین خودرو: سخنگوی انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو کشور از برگزاری مجمع سالانه عادی و فوق العاده این انجمن خبر داد.

فرهاد بهنیا، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با اعلام این خبر گفت: اعضای انجمن قطعه سازان برای یکسال دیگر از بازرس فعلی برای ادامه فعالیت حمایت کردند.
به گفته وی، مجمع سالانه انجمن قطعه سازان ایران در نوبت سوم با یک سوم اعضا رسمیت پیدا کرد و پس از گزارش اولیه هیات مدیره به اعضاء در مورد عملکرد، اعضای هیات رئیسه مجمع انتخاب شدند تا دستور کار که مربوط به انتخاب بازرس بود را اجرا کنند.
وی افزود: پس از معرفی اعضای هیات رئیسه مجمع، رئیس هیات مدیره، دبیر، خزانه دار و بازرس انجمن گزارش های جداگانه خود را برای اعضا ارائه دادند.
عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان ایران بیان کرد: دستور کار اصلی مجمع، که انتخاب بازرس برای یک سال کاری دیگر بود با 4 کاندیدا اجرایی شد و در آخر حسام اردشیر بازرس فعلی انجمن با 46 رای در سمت خود ابقا شد.
بهنیا در پایان خاطرنشان کرد: در ادامه این مجمع، قطعه سازان از بروز مشکلات جدی در فعالیت خود به دلیل افزایش نرخ ارز، گران شدن مواد اولیه و تاخیر در پرداخت بدهی های خودروسازان سخن گفتند و از هیات مدیره خواستند تا با خودروسازان در مورد پرداخت بدهی خود تا قبل از پایان سال مذاکره و گفتگو کنند.

 

 

کد خبر 90163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha