نگین خودرو موفق در توسعه خدمات پس از فروش

پرشین خودرو: شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران برای حفظ بازار خود در ایران برنامه خود در سال 96 را حفظ بازار با معرفی مدل های جدید رنو و توسعه خدمات پس از فروش قرار داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پس از بسته شدن سامانه ثبت سفارش و به تعویق افتادن معرفی مدل های جدید، نمایندگی های برندهای خارجی با مشکل تامین تعهدات خود روبه رو شدند اما برنامه جدید برای حفظ بازار، توسعه و به روز کردن خدمات پس از فروش بود.
با دستور مدیر عامل نگین خودرو و جداسازی مدیریت خدمات پس از فروش، قدم های جدی برای ارتقای خدمات با جدیت برداشته شد.
در آخرین ماه تابستان نگین خودرویی ها فعالیت نگین سرویس را در 6 شهر ایران گسترش دادند. قائم‌شهر، ساری، سنندج، قم، بوکان، شاهین‌شهر و اهواز شهرهایی بودند که سرویس جدید خدماتی رنو به ۸آنها وارد شد.
با معرفی این 6 شهر جمع نگین سرویس ها به 40 دستگاه رسید. برنامه آموزشی مشترک با رنو برای دریافت آموزش های تکمیلی قدم دومی بود که مدیران نگین خودرو برای ارتقای رتبه خدماتی خود برداشتند.
شرکت رنو مادر استاندارد Care 2 را برای نمایندگان خودر در سراسر دنیا تدوین کرد تا همه زیرمجموعه های خود را با یک برنامه به روز کند.
نگین خودرو نیز به عنوان نماینده این کمپانی در ایران برای اجرای استاندارد Care 2 آماده شد. استانداردCARE 2.0 یا مراقبت از مشتری شامل 7 لحظه تاثیرگذار در فرآیند فروش و خدمات پس از فروش است که تمام فرآیندهای خدمات در طول سفر مشتری، از زمان آشنایی با محصولات و خدمات رنو(از طریق کانال های مختلف نظیر دنیای دیجیتال، نمایشگاه و عاملیت ها) در زمان خرید تا تحویل خودرو، تجربه خدمات پس از فروش و تمام اقدامات وفادارسازی مشتریان را شامل می شود.
در این برنامه استراتژیک، تمام پرسنل و نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش آموزش های لازم را فرا می گیرند تا هدف نهایی که خشنودی و رضایتمندی مشتریان است محقق شود.
فصل زمستان را می توان بهار فعالیت های نگین خودرو برای توسعه فعالیت های خود دانست زیرا پس از باز شدن سامانه ثبت سفارش و مشخص شدن تقریبی آینده واردات خودرو، این مجموعه با خیال راحت تری می توانست برنامه های خدماتی خود را توسعه دهد.
مجهزترین مرکز آموزش نگین خودرو در کشور در فضایی بالغ بر 5 هزار متر مربع زیر بنای آموزشی دارای 5 کلاس آموزشی برای دوره های تئوری و کلاس های مجزا جهت شبیه سازی دوره های عملی و تئوری از جمله کلاسهای انبارداری، پذیرش و ... افتتاح شد تا نشان دهد این نماینده در توسعه و حرکت به سوی ارائه بهترین و اصولی ترین خدمات جدی است.
این همه در کنار حضور نگین خودرویی ها در نمایشگاه های مختلف خودرویی کشور از مشهد و تبریز و ارومیه گرفته تا تهران و اصفهان و گلستان، نشان از عزم نماینده رنو برای ماندن در سطح اول فروش خودرو داشت که در پایان سال 96 نیز محقق شد.

کد خبر 92891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha