کد خبر 93332
۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
احداث پهلوگاه ایستگاه اتوبوس در غرب تهران

پرشین خودرو: پروژه احداث پهلوگاه ایستگاه اتوبوس مسیر غرب به شرق بزرگراه همت مقابل پمپ گازدر منطقه 5 آغاز شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازفارس، سید محسن اسدی شهردار منطقه ۵ با اعلام این خبر گفت: بزرگراه شهید همت یکی از بزرگراه های اصلی و پرازدحام شهر تهران است که بخشی از آن در محدوده شهرداری منطقه 5 قرار دارد. با توجه به محل توقف اتوبوس شریعتی-متروی چیتگر از بزرگراه شهید همت در محدوده منطقه 5 و ایستگاه اتوبوس سردارجنگل در ضلع جنوب بزرگراه، در حال حاضر یک خط عبوری در مسیر بزرگراهی حذف شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس احداث پهلوگاه ایستگاه اتوبوس سردارجنگل در قالب ایستگاه جدا شونده، با توجه به مصوبات کمیته خطوط محلی و منطقه‌ای در دستورکار معاونت حمل و نقل وترافیک منطقه قرار گرفته است. با احداث این پهلوگاه، توقف اتوبوس‌ها و پیاده و سوار شدن مسافران در شرایط ایمن در محدوده پرتردد بزرگراه شهید همت مقابل بلوار سردارجنگل، نرسیده به عدل جنوبی انجام خواهد شد.

وی افزود: با ایجاد این پهلوگاه علاوه بر خروج اتوبوس‌ها از مسیر اصلی به منظور توقف در ایستگاه، ظرفیت بالقوه‌ای برای انتقال موقت خودروهای دچار تصادف یا نقص فنی و عدم جابه‌جایی آن منجر به انسداد لاین حرکتی و متعاقب آن تشکیل صف طولانی از خودروهایی که بر اثر این رخداد از حرکت باز مانده‌اند شده وایجاد سرپناه و پیاده‌رو جهت تردد مسافرین نیز می تواند بار ترافیکی محدوده را کاهش دهد.

کد خبر 93332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha