فروش سری جدید هاوال H2 در بازه قیمتی 120 میلیون تومانی!

پرشین خودرو: مدیرعامل بهمن موتور با اشاره به فروش اولین سری از هاوال اچ2 آنهم بدون سود، گفت: در سری جدید از فروش هاوال اچ2 قیمت این خودرو تا آستانه 120 میلیون تومانی افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، حمیدرضا داودزاده با بیان این مطلب افزود: با توجه به استقبال از طرح فروش خودروی هاوال اچ2 که منجر به اتمام موجودی این خودرو در کمتر از 5 دقیقه شد، در نظر داریم تا هاوال H6 را تا آبان ماه و قیمت کمتر از 150 میلیون تومان به بازار عرضه نماییم.
مدیرعامل بهمن موتور در خصوص نگرانی های مشتریان از کارکرد خودروهای هاوال در ایران، گفت: طی دو سال آزمایشات فنی در شرایط مختلف آب و هوایی، با اطمینان خاطر به مشتریان این برند اعلام می کنیم که خودروهای هاوال با استانداردهای اروپایی در ایران به تولید رسیده است تا جایی که در حال مذاکره برای صادرات این خودرو به سایر کشورها هستیم که این امر نشان دهنده کیفیت بالای خودروهای تولید شده در گروه بهمن است.
داودزاده میزان داخلی سازی اچ2 را 25 درصد اعلام کرد و افزود: برنامه بهمن برای رسیدن به سقف داخلی سازی 32 درصدی این محصول است.
وی با اشاره به قرارگیری صنعت خودرو در برنامه تحریم های 3 ماهه دولت ترامپ، تصریح کرد: این اقدام نشان دهنده اهمیت صنعت خودرو و هدف گیری اشتغال در این صنعت است.
وی ادامه داد: در حال حاضر قیمت گذاری خودروها را با ارز 4200 تومانی انجام می دهیم که این اتفاق از رشد بی رویه قیمت خودروهای این شرکت جلوگیری خواهد کرد.
داود زاده در پایان به سفارش گذاری قطعات خودرو تا 6 ماهه اول سال 98، اشاره کرد و افزود: در تامین نیاز مشتریان گروه بهمن مشکلی وجود نخواهد داشت.
 

کد خبر 95328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha