نخستین تیزر رسمی خودرو راین R3 منتشر شد + مشخصات فنی

نخستین تیزر رسمی خودرو راین R3 که جدیدترین محصول شرکت خودروسازان راین است، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در ماه‌های گذشته ویدئویی در پرشین خودرو منتشر کردیم با عنوان "مینی MPV چینی در حال آزمایش فنی دیده شد؛ رویت لارک Q1 یا لارک R3؛ خودرو جدید خودروسازان راین، خودروی جدید خودروسازان راین که یک مینی MPV چینی به نام لارک Q1 است در حالی در پایتخت مشاهده شد که با پلاک آزمایش فنی در حال تست و بررسی بود و بر اساس اطلاعات ناچیز موجود احتمالا با پسوند R3 - راین R3- در خودروسازان راین تولید و عرضه خواهد شد".

 

خودروسازان راین، خودرو راین R3، لارک R3، مشخصات فنی خودرو راین R3، خودرو راین آر3، تیزر رسمی خودرو راین R3

 

ویدئوی آزمایش‌های جاده‌ای راین R3 را اینجا ببینید



امروز اما نخستین تیزر رسمی این خودرو با نام راین R3 یا راین آر3 از سوی خودروسازان راین منتشر و مشخصات فنی آن نیز اعلام شده است.

 

خودروسازان راین، خودرو راین R3، لارک R3، مشخصات فنی خودرو راین R3، خودرو راین آر3، تیزر رسمی خودرو راین R3


محصولی که خودروسازان راین با نام راین R3 راهی بازار خواهد کرد در واقع همان مینی MPV لارک Q1 است که اتفاقا گذشته عجیبی نیز دارد.نخستین نکته در این خودرو که البته حاشیه ای نیز است به لوگوی خودرو مربوط می‌شود که بیننده عادی را به اشتباه می‌اندازد. بیننده عادی با دیدن نشان خودرو ناخودآگاه به سمت محصولات چانگان می‌رود که البته بیراه هم نیست چراکه این محصول در ابتدا متعلق به چانگان بوده است که مدتی با نام چانگان CX20 فروخته شده بود.مدتی پس از عرضه این خودرو توسط چانگان، خودروسازی لارک اقدام به خرید امتیاز این محصول می‌کند و لوگوی برعکس شده چانگان را نیز روی خودرو نصب می‌کند.

 

خودروسازان راین، خودرو راین R3، لارک R3، مشخصات فنی خودرو راین R3، خودرو راین آر3، تیزر رسمی خودرو راین R3


لارک Q1 یا آنطور که راین نامگذاری کرده است راین R3 در سال 2009 طراحی و با برند چانگان به بازار عرضه شد، مدتی بعد این خودرو به شرکت یانگمن لوتوس واگذار شد که البته عمر کوتاهی داشت.در نهایت این محصول توسط خودروسازی لارک تجاری سازی و با برند این شرکت عرضه شد. حالا قرار است این خودرو توسط خودروسازان راین مونتاژ و به بازار ایران عرضه شود.

 

راین R3



بر اساس اطلاعاتی که در وبسایت خودروسازان راین در خصوص این خودرو بارگزاری شده است راین R3 با یک پیشرانه 1.3 لیتری با گشتاور 113 نیوتن متری همراه با گیربکس اتوماتیک 4+1 تیپ ترونیک راهی بازار خواهد شد.

 













 

 

کد خبر 138980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha