کد خبر 70585
۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
نسخه اسپرت چری آریزو 5 معرفی شد+تصاویر

پرشین خودرو: چند سالی می‌شود که شرکت خودروسازی مدیران خودرو و چری با یکدیگر همکاری مشترک دارند و اغلب خودروهای جدید این کمپانی در سریع‌ترین زمان به سایت‌های تولیدی مدیران خودرو اضافه می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، فروردین ماه سال گذشته نیز همزمان با آغاز تولید سدان آریزو 5 در کمپانی مادر چری، تولید آن در سایت مدیران خودرو آغاز شد که بُعد جدیدی از همکاری عمیق مدیران خودرو و چری را نشان داد.

ولی این اواخر شرکت خودروسازی چری از یک مدل جدید آریزو 5 رونمایی کرده است که به نظر نمی‌رسد شرکت خودروسازی مدیران خودرو علاقه‌ای به تولید آن در کشور داشته باشد، هرچند مدیران خودرو صحبتی در این باره نداشته و نمی توان نظری قطعی داد.

با رسیدن به اصل ماجرا می‌توان گفت که شرکت خودروسازی چری برای محصول جدید خود که برمبنای آریزو 5 توسعه پیدا کرده و حالا لقب "اسپرت" را با خود یدک می‌کشد، پیشرانه‌ای جدید 1.5 لیتری توربوشارژر در نظر گرفته است که به جعبه دنده‌ای 5 سرعته دستی و یا انتقال متداول CVT متصل شده و می‌تواند حداکثر قدرتی 144 اسب بخاری در کنار گشتاور 210 نیوتن متری تولید کرده و در اختیار خروجی قرار دهد.

این در حالی است که مدل‌های استاندارد چری آریزو 5 به دو پیشرانه 1.2 لیتری توربوشارژر بنزینی و پیشرانه‌ای 1.5 لیتری بنزینی تنفس طبیعی مجهز شده است که نسخه تنفس طبیعی آن با قدرت 116 اسب بخاری و گشتاور 141 نیوتن متری توسط مدیران خودرو تولید شده و در بازار داخلی کشور تزریق می‌شود.

علاوه بر یک پیشرانه جدید قوی‌تر، شرکت خودروسازی چری یکسری بروزرسانی‌های ظاهری هم ‌ تر هوا، نصب رکاب در زیر درهای خودرو، سقف مشکی رنگ اتومبیل، استفاده از رینگ‌های اسپرت آلیاژی بر روی چرخ‌ها و در نهایت شاهد نصب یک باله آیرودینامیکی بر روی درب صندوق عقب بود.

کد خبر 70585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha