نیو فیس آریزو 5 اس معرفی شد / عرضه 4 محصول جدید برند ام وی ام در سال 1402

شرکت مدیران خودرو در مراسمی نمونه اولیه ام وی ام آریزو 5 اسپرت را برای خبرنگاران خودرویی به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شب گذشته شرکت مدیران خودرو در مراسمی که به منظور قدردانی از رسانه ها ترتیب داده بود، سدان جدید ام وی ام آریزو 5 اسپرت؛ محصول آینده این شرکت را معرفی کرد.

قرار است بر اساس برنامه ریزی شرکت مدیران خودرو، سدان جدید آریزو 5 اسپرت در بهار سال 1402 به طور رسمی رونمایی و به بازار عرضه شود.

آریزو 5 اسپرت

ام وی ام آریزو 5 نسخه فیس لیفت شده سدان ام وی ام آریزو 5 توربو است که اگر چه در این سالها تغییراتی که بر روی این محصول صورت گرفته اما همواره از محصولات جذاب و پرفروش شرکت مدیران خودرو بوده است و حالا قرار است این محصول با ظاهری اسپرت تر به بازار عرضه شود.

آریزو 5 اسپرت

با وجود اینکه در مراسم شب گذشته مدیران خودرو اطلاعات جدیدی از مشخصات فنی و امکانات این محصول به خبرنگاران حوزه خودرو ارائه نکرد اما نمایش نزدیک این خودرو به خوبی نشان می دهد که که آریزو 5 اسپرت، فیس لیفیتی از نسخه پیشین این سدان و با همان موتور و گیبرکس قبلی است با این تفاوت که جلو پنجره و داشبورد این سدان تغییراتی کرده است.

با این حال در نسخه اسپرت ام وی ام آریزو 5 به لحاظ فنی تفاوتی با نمونه قبلی ندارد و کاملا شبیه آریزو 5 جدید و با همان پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ است که قدرت 147 اسب بخار را با گشتاور 210 نیوتن متر را تولید می کند. گیبرکس این خودرو نیز اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض 9 دنده شبیه سازی شده است که توان را به چرخ های جلو این سدان منتقل می کند.

اما آریزو 5 اسپرت از نظر ظاهری تفاوت هایی با نسخه قبلی دارد این خودرو که در بخش جلو پنجره، سپر جلو، سپر عقب و بخشی هایی همچون رودری ها و طراحی کابین نسبت به نسخه های قبلی متفاوت است در واقع در نمای جلو و عقب این خودرو  کاملا فیس‌لیفت شده، اما در نمای عقب بسیار شبیه به آریزو 5 جدید است با این تفاوت که کمی اسپرت‌تر شده است.

آریزو 5 اسپرت

آریزو ۵ اسپرت به لحاظ امکانات نیز نسبت به قبلی کمی اسپرت تر و لوکس تر شده است و شرکت  مدیران خودرو در نظر دارد ام وی ام آریزو ۵ اسپرت را با امکانات بیشتری نسبت به نمونه فعلی به بازار عرضه کند اما  در حال حاضر آریزو 5 اسپرت محصول به شش  کیسه هوا، تهویه الکتریکی دستی، فرمان کمکی برقی، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سنسور نور، تریم داخلی چرم مصنوعی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سانروف برقی، نمایشگر لمسی، سنسور فشار باد تایرها، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع با دریچه مجزا برای سرنشینان عقب، سانروف برقی، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، ریموت استارت مجهز است.

آریزو 5 اسپرت

در مراسم معرفی محصول آینده مدیران خودرو، هانی هردانیان مدیر بازاریابی برند ام وی ام ضمن اشاره به برنامه های این شرکت در تعامل بیشتر با رسانه ها؛ از رونمایی رسمی نسخه فیس لیفت آریزو 5 اس در سال آینده خبر داد.

به گفته وی برند ام وی ام در سال آینده 4 محصول جدید را به بازار عرضه خواهد کرد.

مدیر بازاریابی برند ام وی ام همچنین ضمن اشاره به دقت نظر شرکت مدیران خودرو در انتخاب و معرفی محصول به بازار افزود: تلاش می کنیم در روش مارکتینگ نیز بر همین اساس حرکت کرده و تمام فعالیت های بازاریابی ، انتخاب محصول و عرضه به بازار را بر اساس کیبورد اصلی شرکت مدیران خودرو انتخاب کنیم.

کد خبر 142118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha