کد خبر 101860
۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
ناپدید شدن بازیگر سرشناس چین

پرشین خودرو: فن بینگ‌بینگ ستاره جوان سینمای چین و هالیوود که معروف‌ترین بازیگر کشورش محسوب می‌شود، سه ماه است که ناپدید شده است و خبری از وی در دست نیست.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فرهیختگان، «فن بینگ‌بینگ» ستاره جوان سینمای چین و هالیوود که معروف‌ترین بازیگر کشورش محسوب می‌شود، سه ماه است که ناپدید شده است و خبری از وی در دست نیست.

این بازیگر ۳۷ ساله که به واسطه بازی در آثار هالیوودی به شهرت بسیار زیادی دست یافته به طرز عجیب و مشکوکی برای بیش از سه ماه است که در انظار عمومی ظاهر نشده است و موجب نگرانی طرفداران و دیگر فعالان صنعت سینمای چین شده است.

«فن بینگ‌بینگ» حضور بسیار پررنگی در فیلم‌ها و همچنین عرصه تبلیغات محصولات مختلف در سراسر جهان داشت و برای چندین کمپانی از قرص‌های مولتی‌ویتامین گرفته تا لوازم آرایش و الماس، مدل تبلیغاتی بود و حالا ناپدید شدنش موجب شایعات فراوانی شده است.

وی سال پیش در فهرست ثروتمندترین سلبریتی‌های چینی با درآمد ۳۰۰ میلیون یوانی(۴۳. ۷ میلیون دلاری) در رتبه نخست قرار گرفت و آخرین بار تصویر او در یک ویدئو تبلیغاتی در ۲۴ ماه می‌ در شبکه یوتیوب منتشر شد. ظاهرا ناپدید شدن «فن بینگ‌بینگ» در ارتباط با تحقیق و تفحص دولت چین درباره فرارهای مالیاتی در صنعت سینماست، این در حالی است که این بازیگر چینی هیچ وقت به فرار مالیاتی متهم نشده بود و هیچ یک از مقامات چینی نیز بازجویی از وی را تایید نکرده‌اند.

کد خبر 101860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha