کد خبر 103059
۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۶
تولید ب ام و i4 تایید شد + تصاویر

پرشین خودرو: هارولد کروگر، رئیس هیئت مدیره کمپانی خودروسازی BMW از راه اندازی خط تولید ب ام و i4 برای سه سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در نمایشگاه بین المللی پاریس امسال، شرکت خودروسازی ب ام و جدیدترین محصولات خود از جمله نسل جدید "ب ام و سری 3" را معرفی کرد، اما این تمام ماجرا نبود و در کنار آن، هارولد کروگر به عنوان رئیس هیئت مدیره کمپانی خودروسازی BMW نقشه راه خود را برای سال‌های آینده تشریح کرد که مهم‌ترین آن می‌تواند راه اندازی خط تولید "ب ام و i4" در سال 2021 میلادی باشد.

 



با تایید شرکت سازنده، ب ام و i4 پنجمین برند تمام الکتریکی این خودروساز آلمانی و همچنین برندهای زیرمجموعه آن خواهد بود که به ترتیب بعد از خودروی "ب ام و i3 بروزرسانی شده"، نسخه تمام الکتریکی محصول "مینی"، "ب ام و iX3 مدل 2020" و همچنین بعد از خودروی کانسپت تمام الکتریکی و احتمالا خودران iNEXT برای راه اندازی در سال 2021 میلادی قرار خواهد گرفت.

 



هارولد کروگر صحبتی در رابطه با مشخصات فنی i4 به میان نیاورده است، اما او امید بسیار زیادی برای توسعه و تولید این مدل خواهد داشت. زیرا این شرکت خودروساز آلمانی در سال جاری بیش از 100 هزار وسیله نقلیه تمام الکتریکی در بازار فروخته است و در کنار آن، آمار فروش 300 هزار دستگاه خودروی هیبریدی و پلاگین هیبریدی در کارنامه خود دارد. به همین منظور شرکت خودروسازی بی ام و یک برنامه ریزی گسترده برای توسعه و راه اندازی وسایل نقلیه تمام الکتریکی بیشتر دارد.

 

کد خبر 103059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha