میتسوبیشی اکلیپس به ناوگان پلیس ایتالیا اضافه شد + تصویر

پرشین خودرو: اداره پلیس ایتالیا برای تکمیل ناوگان حمل و نقل خود، میتسوبیشی اکلیپس کراس را به عنوان جدیدترین عضو مجموعه خود انتخاب کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، گاهی اوقات در رسانه ها خبری منتشر می شود که اداره پلیس ایتالیا ماشین های سوپراسپرت را به خدمت گرفته است که نمونه آن می تواند ماشین های لامبورگینی و یا فراری باشد که عموما توقیفی از سوی اعضای مافیا بوده و اقدامی برای آزادسازی آنان انجام نمی شود. ولی خب ناوگان پلیس ایتالیا عموما از ماشین های آلفارومئو تشکیل شده است و حالا طبق اعلام این سازمان، میتسوبیشی اکلیپس هم به جمع خانواده آنان اضافه شده است که در یکی دو هفته گذشته اولین نسخه آن به ناوگان پلیس ایتالیا تحویل داده شده و قرار است که در ابتدا فعالیت خود را در شهرهای بزرگ "رم" و "میلان" دنبال کند.

 



این برای اولین بار نیست که از محصولات میتسوبیشی در راستای اهداف نظامی و امنیتی استفاده می شود. زیرا قبل از اینکه خودروی کراس اوور میتسوبیشی اکلیپس کراس به ناوگان پلیس ایتالیا اضافه شود، پیش از این خودروی شاسی بلند "میتسوبیشی شوگان" بوده است که با زره پوش در مناطق پرخطر عملیاتی از جمله افغانستان و عراق مورد استفاده قرار گرفته است.

 



هنوز مشخص نیست که اداره پلیس ایتالیا چطور از ماشین های بومی کشور خود عبور کرده و میتسوبیشی اکلیپس را برای ناوگان پلیس انتخاب کرده است و همچنین مشخص نیست که اصلاحات انجام شده بر روی این اتومبیل به چه اندازه خواهد بود، اما مطمئین هستیم که ناوگان پلیس ایتالیا ماشین های بسیار خوبی در اختیار دارند که خروجی قدرت آنان معادل 163 اسب بخار و گشتاور آن هم معادل 250 نیوتن متر خواهد بود که برخواسته از یک موتور توربوشارژر بنزینی 1.5 لیتری است و می تواند کارهای شهری ناوگان پلیس ایتالیا را به نحو احسن انجام دهد.

کد خبر 106529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha