چری آریزو6 خودرویی مدرن با طراحی به روز و اروپایی

پرشین خودرو: به تازگی سدان جدید چری یعنی آریزو6 که قرار است به زودی وارد بازار خودرو کشور شود در کشور چین رونمایی شده است.

به گزارش پرشین خودرو، سدان چری آریزو6 زبان جدید طراحی در چری را نشان می دهد که دقیقا مطابق با سبک و سیاق خودروهای اروپایی بوده و نشان از آمادگی چری برای ورود به بازارهای اروپا و جهان را دارد. یک نکته جالب وجود دارد و آن این است که جلو داشبورد این خودرو مشابه آئودی ای 6 نسل جدید به عنوان یک سدان لوکس آلمانی است.

آئودی از شرکت های پیشرو صنعت خودروسازی اروپا و جهان است که در سالهای اخیر با طراحی و مهندسی نوگرایانه خود سبک و سیاق ابداعی را در بازار خودرو ایجاد کرده است.

چینی ها و شرکت چری با انجام سرمایه گذاری کلان در بخش طراحی به شدت در حال کم کردن فاصله خود با بزرگان این صنعت هستند. استفاده از طراحان بنام اروپایی این سبک نگرش جدید را به خوبی نمایان می سازد.

طراحی ساده و اما در عین حال مدرن آریزو6 که همه ادوات آن به صورت لمسی بوده و حالت مناسب ارگونومیک را برای سرنشینان فراهم آورده کاملا از فرهنگ طراحی و مهندسی به روز اروپایی که در محصولاتی چون آئودی استفاده شده است نشات گرفته و نشان از پختگی طراحی کابین دارد که نوید دهنده فضایی گرم، راحت و دوست داشتنی است.

 



خودروی چری آریزو6 به زودی در بازار کشورمان توسط شرکت مدیران خودرو عرضه خواهد شد و شرکت مدیران خودرو در طول چند ماه گذشته کارشو و تست درایوهای گوناگونی را برای این خودرو تدارک دیده و هم اکنون نیز در حال اجرا است.

نکته جالب این است که اکثر مشتریان ایرانی در ارزیابی های صورت گرفته فضای داخلی و خارجی این خودرو را مشابه خودروهای روز اروپایی دانسته اند.
 

کد خبر 108103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha