توسعه شرکای تجاری زامیاد برای افزایش حضور در نوسازی ناوگان

پرشین خودرو : مدیرعامل شرکت زامیاد گفت: در راستای برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال 98، سهم داخلی سازی وانت ریچ را از 20 به 40 درصد و محصول پادرا را از 60 به بالای 75 درصد افزایش خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محمد زارع پور اشکذری، در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب، اولویت اصلی زامیاد را تمرکز بر توسعه داخلی سازی محصولات تولیدی اعلام کرد و اظهار داشت: شرکت زامیاد در راستای اهداف وزارت صنعت و معدن و همچنین گروه خودروسازی سایپا تاکنون گام های موثری در حوزه داخلی سازی محصولات سبک و سنگین برداشته است.

وی با توجه به لزوم ارتقاء توانمند سازی شرکتهای خودروسازی به عنوان یکی از اهداف اصلی نمایشگاه خودرو امسال تصریح کرد: بر این اساس در حوزه 3 محصول سبک وانت ریچ، پادرا و نیسان زامیاد، برنامه ریزی های داخلی سازی تعریف و به مدیریت گروه ارائه شده است.

زارع پور، با اشاره به اهداف شرکت زامیاد به منظور دستیابی به عمق ساخت داخل در محصولات تولیدی تاکید کرد: شرکت زامیاد در سومین دوره از نمایشگاه خودرو تهران با هدف بهره مندی از پتانسیل ها و توانمندی های داخلی حضور یافت تا به عمق حداکثری داخلی سازی محصولات دست یابد.

 



مدیرعامل شرکت زامیاد افزود: بر این اساس و در راستای برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال 98 سهم ساخت داخل وانت ریچ را از 20 به حداقل 40 درصد و محصول پادرا را از 60 به بالای 75 درصد افزایش خواهیم داد.

وی تصریح کرد: هم اکنون برنامه افزایش ساخت داخل محصولات زامیاد به سازمان گسترش ارائه شده است. بر این اساس امیدوارم در سال 98 به برنامه و اهداف ارائه شده در حوزه داخلی سازی محصولات دست یابیم.

مدیرعامل شرکت زامیاد همچنین از برگزاری جلسات مشترک با تامین کنندگان برای برنامه ریزی به منظور دستیابی به عمق ساخت داخل در حوزه محصولات سنگین خبر داد و گفت: به زودی برنامه داخلی سازی محصولات خود را برای دست یابی به بیشترین عمق ساخت داخل اجرایی می کنیم.

زارع پور اشکذری در ادامه با توجه به پروژه نوسازی خودروهای فرسوده سنگین، از اهتمام شرکت زامیاد به منظور مشارکت در طرح نوسازی خودروهای فرسوده بر اساس ابلاغیه رئیس جمهوری در بخش اتوبوس، مینی بوس و کامیون و کامیونت خبر داد.

وی همچنین از مذاکره با چند شریک تجاری برای افزایش سهم زامیاد در پروژه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و مینی بوسرانی خبر داد و گفت: مذاکرات و تفاهمات اولیه در این راستا با شرکای تجاری صورت گرفته و پروژه هایی در این زمینه تعریف شده و منتظر نهایی شدن آنها هستیم.

مدیرعامل زامیاد افزود: بر این اساس جلسات متعددی با سازمان شهرداری ها و اتحادیه اتوبوسرانی تهران و چند کلان شهر کشور با هدف کسب سهمیه و تامین ناوگان اتوبوسرانی این شهرها صورت گرفته و تفاهماتی در این زمینه منعقد شده است که با نهایی شدن اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه صورت خواهد گرفت.

وی همچنین به جلسات هماهنگ زامیاد با قائم مقام توسعه محصول گروه خودروسازی سایپا به منظور افزایش شرکای تجاری و گسترش سبد محصولات اشاره کرد و اظهار داشت: در تلاشیم تا شرکای جدید و محصولات جدیدی را به سبد محصولات زامیاد اضافه کنیم.

زارع پور اشکذری در پایان در خصوص میزان تعهدات شرکت زامیاد به مشتریان گفت: شرکت زامیاد با اجرای هدفمند برنامه جامع تولید و فروش، تمامی کشنده های استرالیس 500 S( که در طرح قبلی نوسازی سازمان حمل و نقل قرار داشت) را در زمان مقرر تحویل مشتریان خود کرد و هم اکنون هیچ گونه تعهد معوقی ندارد.

کد خبر 108206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha