برگزاری همایش بانکداری الکترونیک با هدف بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات صنعت بانکداری الکترونیک

پرشین خودرو: همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، مهمترین همایش تخصصی است که هدف آن آشنایی جامعه بانکی کشور با تحولات جدید در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیکی است.

به گزارش پرشین خودرو: مهدی عباس نیا در خصوص دستاوردهای برگزاری همایش‌های سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت گفت: اینگونه همایش‌ها بطور متداول، محل و مرکزی است برای طرح مسائل و موضوعات فعالان حوزه بانکداری و شبکه پرداخت، که هم در بخش خصوصی و همچنین در سیستم‌های حاکمیتی بانکی کشور موثر بوده و قطعا شنیدن نقطه نظرها در زمینه های مختلف بانکی می تواند در توسعه بهینه صنعت بانکداری موثر باشد.

 
بانک ایران زمین
 

مدیر امور بانکداری مدرن بانک ایران زمین در ادامه افزود: مسئولین و فعالان حوزه بانکی در طول سال درگیر کارهای روزانه و پروژه‌های حوزه‌ی کاری خود بوده و این همایش‌ها زمانی را فراهم می‌کند تا بتوانیم دور هم جمع شده و چالشهای کاری را در میان بگذاریم و با فناوریهای جدید راه حل های اجرایی ارائه کنیم.

 

عباس نیا گفت: اگر بخواهیم یک همایش تخصصی در زمینه بانکداری و پرداخت الکترونیکی نام ببریم، آن همایشی نیست جز همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت.

کد خبر 109515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha