رقابت بزرگ هاچ بک های اسپرت بازار! + ویدئو

پرشین خودرو: چهار نماینده از آلمان و یک نماینده از آمریکا، در مسابقه درگ مقابل یکدیگر قرار گرفته اند تا برتری خود را به دیگری دیکته کنند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هاچ بک اسپرت‌ها یکی از سگمنت‌های جذاب بازار هستند و بسیاری از مشتریان جوان نیز ترجیح می‌دهند نیازهای خود را از این بازار انتخاب کنند، به همین دلیل است که برندهای مطرحی همچون فولکس واگن گلف، فورد فوکوس، آئودی S3 و بسیاری از خودروهای هاچ بک اسپرت دیگر جزو پرفروش ترین‌های بازارهای جهانی به شمار می آیند.

حال امروز از این سگمنت جذاب و پرمخاطب یک ویدیو رقابتی داریم که در آن 5 خودروی "فورد فوکوس RS"، "مرسدس AMG A35"، "بی ام و M140i"، "فولکس واگن گلف R" و همچنین خودروی "آئودی S3" با هم درگ خواهند کرد.

قبل از تماشای ویدیو لازم است بدانید که خودروی فورد فوکوس RS مجهز با موتور 2.3 لیتری چهار سیلندر 350 اسب بخاری بوده، مرسدس AMG A35 یک موتور 2 لیتری 302 اسب بخاری در سینه دارد، خودروی "بی ام و M140i" یک موتور 3 لیتری شش سیلندر 335 اسب بخاری دارد، در زیر کاپوت فولکس واگن گلف R ی موتور 2 لیتری 296 اسب بخاری قرار گرفته و همچنین خودروی آئودی S3 به دلیل اینکه یکی از زیرمجموعه های شرکت خودروسازی فولکس واگن به شمار می آید، از همان موتور 296 اسب بخاری فولکس واگن گلف R سود می برد که عملکرد هرکدام را می توانید در فیلم رقابت شاهد باشید.

کد خبر 112340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha