«پاسات» پرفروش ترین خودروی سایز متوسط تاریخ شد

پرشین خودرو: باتوجه به آخرین آمار فروش جهانی، خودروی سدان سایز متوسط فولکس واگن پاسات توانست لقب پرفروش ترین خودروی سایز متوسط را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، اگر به آمار فروش جهانی نگاه دقیقی داشته باشیم، می توانیم 2 محصول شرکت خودروسازی فولکس واگن را جزو پرفروش ترین های جهان توصیف کرد. اول از همه فولکس واگن گلف که هرساله پرفروش ترین خودروی جهان می شود و پس از آن خودروی دوست داشتی فولکس واگن بیتل که توانسته نام خود را در تاریخ ثبت کند، اما این تمام افتخارات شرکت خودروسازی فولکس واگن نخواهد بود و این خودروساز آلمانی موفق شده یکی دیگر از محصولات خود، یعنی فولکس واگن پاسات را هم در بین پرفروش ترین های جهان و در سگمنت خودروهای سایز متوسط قرار دهد.

 

فولکس واگن پاسات



فولکس واگن افتخار می کند که خودروی فولکس واگن پاسات در حال حاضر نه تنها مهم ترین ماشین خانوادگی در جهان است، بلکه این خودرو موفق شده لقب پرفروش ترین خودروی سایز متوسط جهان را به نام خود ثبت کند.

 

فولکس واگن پاسات



به عبارتی دقیق تر این خودرو موفق شده طی فعالیت حدودا 46 ساله خود از ابتدا تا کنون، نظر 30 میلیون مشتری در سراسر جهان و اعتماد آنان به خود را جلب کند و در نتیجه فولکس واگن پاسات تبدیل به یکی از بزرگان صنعت خودروسازی جهان شده است.

جالب است بدانید که اولین نمونه از فولکس واگن پاسات در 14 می سال 1973 میلادی و در ولفسبورگ آلمان تولید شد و در واقع جایگزینی برای فولکس واگن 1600 بود که از یک موتور هواخنک در زیر کاپوت خود سود می برد و حالا می توانیم فولکس واگن پاسات را جایگزینی شایسته برای آن دانست که در بازارهای جهانی مسیر درست را در پیش گرفته است.

کد خبر 112752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha