کد خبر 112789
۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
همکاری چین و کره برای تولید نرم افزار خودرو خودران

پرشین خودرو: دو شرکت هیوندایی از کره جنوبی و تنسنت از چین برای تولید نرم افزاری اختصاصی به منظور استفاده در خودروهای خودران با یکدیگر متحد شده اند.

به گزارش پرشین خودرو، قرار است دو طرف به طور مشترک تحقیقاتی را در این زمینه انجام دهند. در این نرم افزار به طور خاص بر روی افزایش ایمنی سیستم‌های مورد استفاده در خودروهای خودران تمرکز خواهد شد.

هیوندایی قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ مدل‌های مختلفی از خودروهای خودران را عرضه کند و بدین منظور سرمایه گذاری گسترده برای تولید نرم افزارهای مورد نیاز بدین منظور به عمل آورده است.

 

خودرو خودران

 

قرارداد همکاری دو طرف در این زمینه در حاشیه برگزاری یک نشست تجاری در سئول، پایتخت کره جنوبی امضا شد و نمایندگانی از دولت‌های دو طرف در این نشست حضور داشتند.

منابع مطلع می‌گویند قرار است برنامه گپ محبوب وی چت شرکت تنسنت هم در مدل‌های جدید خودروهای تولیدی هیوندایی که در چین عرضه می‌شوند قابل دسترس باشد.

هیوندایی و شرکت همکار با آن کیاموتورز، در کنار یکدیگر پنجمین تولیدکننده بزرگ خودرو در جهان محسوب می‌شوند و قرار است تا سال ۲۰۲۰ خودروهای خودران نیمه خودکار و تا سال ۲۰۳۰ خودروهای خودران تمام خودکار عرضه کنند.

منبع: مهر

کد خبر 112789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha