کدام خودروسازان عریض ترین خودروهای سواری و کراس اوور را می سازند!؟

پرشین خودرو: امروز در پرشین خودرو، مروری بر پهن ترین خودروهای سواری، شاسی بلند و همچنین خودروهای مینی ون در صنعت خودروسازی خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در دنیای خودرو اعداد و ارقام زیادی وجود دارد که پرداختن به تک تک آنان می تواند جذاب باشد. از خروجی قدرت خودروها و حداکثر سرعت آنان گرفته تا میزان فضای کابین و حجم در نظر گرفته شده برای قسمت بار اتومبیل که برای تک تک مشتریان مهم خواهد بود. حال امروز در پرشین خودرو سعی داریم موضوعی متفاوت را دنبال کنیم و آن هم پهن ترین خودروهای موجود در جهان خواهند بود که از بین خودروهای سواری، کراس اوور و یا خودروهای مینی ون و استیشن انتخاب شده است.

 

تولید ب ام و



در این لیست تنها به معرفی پهن ترین خودروهای موجود در سگمنت های مینی ون، استیشن، کراس اوور و همچنین خودروهای سواری خواهیم پرداخت، زیرا شکی در این موضوع نیست که خودروهای شاسی بلند سایز بزرگ و یا خودروهای پیکاپ دارای بیشترین ابعاد بدنه بویژه دارای بیشترین عرض کابین خود هستند و ماشین های سنگین وزن هم بحث جداگانه ای دارند و برهمین اساس در لیست امروز ما حذف شده اند تا خروجی تنها معرفی پهن ترین خودروسازی سواری، کراس اوور و مینی ون باشد که قطعا تاثیر بسزایی در راحتی و فضای جادار داخل کابین خواهد داشت.

1- لامبورگینی اونتادور SVJ: عرض 2098 میلی متر

2- تسلا مدل X: عرض 2070 میلی متر

3- کرایسلر پسیفیکا: عرض 2022 میلی متر

4- رولزرویس فانتوم: عرض 2018 میلی متر

5- لامبورگینی اوروس: عرض 2016 میلی متر

6- ولوو XC90: عرض 2008 میلی متر

7- مرسدس بنز GLE43 کوپه (جایگاه مشترک): عرض 2004 میلی متر

8- فورد اکسپلوور (جایگاه مشترک): عرض 2004 میلی م

9- بی ام و X5 (جایگاه مشترک): عرض 2004 میلی متر

10- بیوک Enclave: عرض 2002 میلی متر

کد خبر 115838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha