مقوله ای به نام «نبود قطعه یدکی» در مدیران خودرو وجود ندارد

پرشین خودرو: شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، هیچ مشکلی در تامین قطعات خودروهای ام.وی.ام و چری ندارد بطوریکه مقوله ای به نام نبود قطعه یدکی مطلقا در این شرکت وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محمدحسن گرمان مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، با بیان این مطلب گفت: کلید اصلی موفقیت در بازار امروز صنعت خودروسازی، راضی نگه داشتن مشتری و جلب رضایت ایشان است.

وی که در حاشیه بازدید خبرنگاران از مجموعه خدمات پس از فروش مدیران خودرو سخن می گفت، اظهار داشت: تامین قطعات یدکی در خدمات از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است کما اینکه هم اکنون شاهد چالش تامین قطعه در بسیاری از شرکت های خودروسازی داخلی هستیم.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، با تاکید بر اینکه هم اکنون حدود 400 هزار خودرو تولیدی شرکت مدیران خودرو با برندهای ام.وی.ام و چری در کشور تردد دارد، از اهمیت جایگاه خدمات پس از فروش در این شرکت خبر داد بطوریکه نگاه تمام مدیران شرکت خودروسازی مدیران را به مقوله خدمات سوق داده ایم.

 

محمدحسن گرمان


گرمان اضافه کرد: امروز با 160 نمایندگی در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات پس از فروش به دارندگان محصولات مدیران خودرو هستیم و اولویت اول و سرلوحه فعالیت های ما در این بخش، کسب و جلب رضایت مشتریان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ورود 240 کانتینر قطعات یدکی ظرف مدت 3 ماه به مجموعه خدمات پس از فروش مدیران خودرو پرداخت و از همکاری مطلوب شریک خارجی این خودروسازی داخلی برای تامین به موقع قطعات خبر داد.

یادآور می شود: پس از بازدید از مجموعه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در دفتر مرکزی این شرکت، خبرنگاران از انبار قطعات این خودروسازی داخلی نیز بازدیدی به عمل آوردند و از نزدیک، حجم بالای قطعات یدکی محصولات ام.وی.ام و چری را مشاهده کردند.

کد خبر 119373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha