کد خبر 119993
۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
مسافران مترو 14درصد افزایش یافته‌اند

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به افزایش 14 درصدی مسافران مترو ، گفت: تکریم مسافران مدنظر ما قرار دارد ولی باید توجه داشت که ما هم اطلاعی از افزایش نرخ سوخت نداشتیم.

به گزارش پرشین خودرو، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران، درباره حضور دست‌فروشان در مترو و گلایه‌مندی برخی مبنی بر اینکه مسؤول جمع آوری فروشندگان مترو کیست؟اظهار داشت:‌ همکاران ما در حال فعالیت در جهت پیشگیری از حضور دستفروشان در مترو هستند. طبق روش‌های قبلی روندهای کنترلی در این زمینه در حال انجام است و روز گذشته گزارشی نیز به من ارسال کردند.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم وضعیت مترو بهبود یابد،‌گفت: هر چند که تمهیدات خاص و ویژه‌ای جهت مقابله با دستفروشان نداریم ولی در ورودی‌ها تأکید شده که کنترل بیشتری در زمینه پیشگیری از حضور دستفروشان انجام شود.


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران ادامه داد: من روزانه چندین بار از طریق مانیتورینگ وضعیت مترو را در خطوط مختلف رصد می‌کنم ولی باید توجه داشت که طبق قانون حیطه کاری ما در زمینه ارائه خدمات برای حمل و نقل مسافران است و اینکه بخواهیم مکان یا مجتمعی را برای فعالیت دستفروشان اختصاص دهیم طبق قانون بر عهده ما نیست.

 

مترو


نوبخت با اشاره به اینکه نسبت به ماه گذشته آمار مسافران مترو تغییری نکرده است، گفت:‌ ولی بعد از گران شدن بنزین حداقل تعداد مسافران 11 درصد و حداکثر 14 درصد بیشتر شده و در روزهایی که هوا آلوده است یا بارش برف وجود دارد که در پی آن تعطیلی اعلام می‌شود آمار مسافران کمتر است.

وی در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه شواهد عینی نشان می‌دهد آمار مسافران بیش از 14 درصد افزایش داشته است گفت:‌ ما بر اساس آمار کار می‌کنیم و کسب درآمد هم در همین راستا انجام می‌شود و نمی‌توان بر اساس بررسی‌های چشمی آمار دقیقی منتشر کرد.

وی در مورد فعالیت دستفروشان گفت: مردم اگر همراهی کنند و از دستفروشان خرید نکنند قطعاً حضور آنها در مترو کمتر می‌شود. در حال حاضر وضعیت ایستگاه امام خمینی از حضور دستفروشان خوب است و مشکلی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت:‌برنامه‌هایی برای رفاه مسافران داریم و سعی کرده‌ایم سرفاصله حرکت قطارها را به کمتر از سه و نیم دقیقه برسانیم همواره تکریم مسافر مدنظر ما قرار داشته ولی باید توجه داشت که ما هم اطلاعی از افزایش سوخت نداشتیم.

نوبخت گفت:خرابی‌های مترو کم و به ندرت است و برای نوروز و نزدیک شدن به روزهای پایانی سال تلاش می‌کنیم خدمات بیشتری به مسافران ارائه دهیم.

منبع: فارس

کد خبر 119993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha