انتشار تصاویر جاسوسی از کراس اوور برقی Volkswagen ID.4

به تازگی تصاویری از کراس اوور برقی برقی فولکس واگن که به صورت حرفه ای استتار شده بود منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کراس اوور برقی Volkswagen ID.4 در این تصاویر که توسط دوربین موبایل و از زاویه پشت خودرو گرفته شده است هر چند با اگزوزهای دو تایی ظاهری شبیه به خودروهای بنزینی پیدا کرده است اما این اگزوزهای جعلی چیزی بیشتر از یک فریب برای به اشتباه انداختن بینندگان خودروی استتار شده نیست.

این خودرو قرار بود چند هفته قبل در نمایشگاه خودرو نیویورک به نمایش درآید اما به دلیل شیوع بیماری کرونا، نمایشگاه موقتا تعطیل شد.

بر اساس شایعات منتشر شده از فولکس واگن، به نظر می رسد که خودروی شکار شده همان آی دی4 فولکس با پسوند جی تی ایکس باشد که یک کراس اوور اسپرت است.

 

فولکس واگن برقی



ویژگی بارز این خودروی استتار شده وجود بال عقب در پایین شیشه است. سقف و ستون سی خودرو نیز با آنچه تا کنون از تصاویر فولکس واگن ID.4 دیده ایم متفاوت است.

هر چند تا کنون در خصوص مشخصات فنی این خودرو اطلاعات موثقی و مورد تاییدی منتشر نشده است اما انتظار می رود که این خودرو به صورت 4 چرخ متحرک به بازار عرضه شود.

 

فولکس واگن برقی



برخی اطلاعات تایید نشده مدعی توان 302 اسب بخاری کراس اوور Volkswagen ID.4 است که اگر در حقیقت این عدد صحیح باشد یقینا مسیر سختی پیش روی فولکس واگن در رقابت با تسلا مدل وای یا موستانگMustang Mach-E وجود خواهد داشت.

کارشناسان این حوزه مدعی هستند که این کراس اوور برقی فولکس ID.4 با یک موتور 101 اسب بخاری در جلو و یک موتور 201 اسب بخاری در عقب تولید خواهد شد.

 

فولکس واگن برقی



ID.4 دارای یک باتری 83 کیلو وات ساعت خواهد بود که با یک بار شارژ می تواند مسافتی در حدود 250 مایل ( 400 کیلومتر) را بپیماید.

هر چند برنامه ریزی شده بود تا این خودرو در پایان سال جاری رونمایی شود اما پیش بینی می شود به دلیل شیوع ویروس کرونا، رونمایی فولکس واگن ID.4 به سال 2021 موکول شود.

 

خبرنگار: فرشید آصفی
 

کد خبر 122326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha