ثبت ركورد جدید در آمار تولید سالانه زامیاد

شركت زامیاد توانست با تولید بیش از 34 هزار و 500 دستگاه انواع محصولات سبك تجاری در سال "جهش تولید"، ركورد تولید 9 سال اخیر را بشكند.

به گزارش پرشین خودرو، این شركت با اجرای دقیق استراتژی‌های تامین و تولید خود كه معطوف به تعریف راه تولید از سوی مقام معظم رهبری بوده است، بار دیگر توانست برگ زرین دیگری در تحقق عملكرد این شركت در سال "جهش تولید" به ثبت برساند.

این گزارش می افزاید: شركت زامیاد در راستای جهش روند تولیدات در گروه خودروسازی سایپا در سال جاری و شكسته شدن ركوردهای تولید ‌ماهانه، سه ماهه و سالانه، توانست وانت جدید پادرا پلاس را نیز تجاری سازی‌ و آماده عرضه به مشتری کند.

این موفقیت در حالی به دست آمده است كه علاوه بر مشكلات ناشی از تحریم های ظالمانه و عدم تامین به موقع قطعات توسط تامین كنندگان، شرایط سخت حاصل از ویروس كرونا در سال جاری (كه باعث ایجاد محدودیت های فراوان، شیفت بندی پرسنل، فعالیت شركت های خودروساز با حداقل نیروی كار و...) نیز فعالیت بنگاه های تولیدی را با اختلال مواجه كرد.

در این شرایط، كاركنان شركت زامیاد با عزمی جزم و به پشتوانه منویات مقام معظم رهبری و نیز حمایت های ویژه مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا، كوشیدند تا بتوانند بیرق صنعت كشور (كه گوشه‌ای از آن بر دوش خانواده بزرگ زامیاد قرار دارد) را همواره سرافراز نگاه ‌دارند.

شایان ذكر است شركت زامیاد، سیاست‌های كلان خود را با افزایش شمار تولیدات همراه با حفظ و ارتقاء كیفیت محصولات با استاندارد های روز هدف‌گذاری كرده است تا بتواند با توانی بالاتر به استقبال سال نو برود.

کد خبر 130780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha