کد خبر 132506
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
امکانات تیگو 8 پرو، مشخص شد

تیگو 8 پرو لوکس ترین محصول مدیران خودرو، پس از مدتها انتظار بالاخره قرار است وارد بازار کشور شود و به زودی طی چند ماه آینده شاهد رونمایی این خودرو خواهیم بود.

به گزارش پرشین خودرو، به لحاظ فنی تیگو 8 پرو از یک موتور دو لیتری توربو به قدرت 170 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن در مترو گیربکس 9 سرعته بهره می برد. همچنین یک موتور 1.6 لیتری TGDI با قدرت 197 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن در متر که توان لازم را در اختیار این شاسی بلند هفت نفره خانوادگی با طولی بیش از 4.7 متر می باشد قرار می دهد.

مدیران خودرو تجربه موفقی را با عرضه تیگو 7 برای رقابت با کراس اوورهای کره ای آغاز کرد و به سرعت تیگو 7 به عنوان محصولی شناخته شده، موقعیت خود را در بازار تثبیت کرد، حال تیگو 8 پرو به عنوان برادر بزرگتر از راه می رسد تا با شاسی بلندهای خانوادگی چون هیوندای سانتافه، میتسوبیشی اوتلندر و ... به رقابت بپردازد.

تیگو 8 پرو، به لحاظ رفاهی و ایمنی نیز آپشن های قابل توجهی دارد، رادار نقطه کور، سیستم پایداری الکترونیکی، سیستم ضد لغزش، کنترل در سربالایی و پائینی، شش عدد ایربگ(جلو - جانبی - پرده ای و ...) از جمله امکانات مهم ایمنی این خودرو می باشد.

به لحاظ رفاهی نیز این خودرو دارای امکاناتی چون سقف پاناروما، دوربین 360 اچ دی(با کیفیت بسیار بالا)، صندلی های جلو با قابلیت تنظیم برقی و سیستم گرمایش است، همچنین این خودرو دارای کول باکس و بازشدن برقی صندق عقب با حرکت پا می باشد که از تیگو 8 پرو یک شاسی بلند مجهز می سازد.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که مدیران خودرو برای لوکس ترین محصول خود گارانتی خاص و خدمات ویژه ای را در نظر خواهد گرفت.

کد خبر 132506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha