40 قطعه وارداتی با همکاری صنایع دفاع، داخلی سازی شد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: 40 قطعه وارداتی خودرو از سوی گروه خودروسازی سایپا با همکاری صنایع دفاعی کشور داخلی سازی شده است.

به گزارش پرشین خودرو، سید جواد سلیمانی، با اعلام این خبر اظهار داشت: خوشبختانه در دو سال اخیر، همكاری های خوبی با وزارت دفاع و مجموعه نیروی هوا فضای سپاه در زمینه تولید قطعات "های‌ تك" صنعت خودرو آغاز شده است و در این حوزه توانسته ایم به داخلی سازی تعداد زیادی از قطعات دست پیدا كنیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا که درباره همكاری این مجموعه صنعتی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و طرح های مشتركی كه در حال اجرا است سخن می گفت، ادامه داد: یكی از موفقیت هایی كه در حوزه یاد شده و در شرایط سخت تحریمی به دست آمده، داخلی سازی 40 قطعه بوده و این امر سبب شده است میزان وابستگی به واردات قطعات بیش از 30 درصد كاهش پیدا كند.

سلیمانی، با بیان اینكه برای اولین بار پروژه های خاص در صنعت خودرو با برخی از زیرمجموعه های سپاه در حال اجراست، گفت: امیدوارم پروژه های تعریف شده به سرعت به نتیجه برسد.

 

مشاور سپاه در سایپا


وی با اشاره به حضور مشاور عالی و اقتصادی فرمانده کل سپاه پاسداران در گروه خودروسازی سایپا، خاطرنشان کرد: امیدوارم با حضور و حمایت‌ های آقای قاسمی، پروژه های مشترك با سرعت بیشتری انجام شود و روز به روز میزان وابستگی به شركت ها و قطعه سازان خارجی كاهش پیدا كند.

کد خبر 132909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha