تسریع جریان تولید با تزریق واکسن و کاهش بار روانی قطعه سازان

واکسیناسیون پرسنل واحدهای قطعه سازی موجب کاهش استرس و بار روانی در جامعه کارگری می شود و در بهبود و تسریع جریان تولید و توسعه اشتغال زایی در واحدهای صنعتی و قطعه سازی تاثیر بسزایی دارد.

مونا عبداللهیان عضو هیات مدیره هلدینگ صنعتی فرزانگان، در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب گفت: اعلام آمادگی این مجموعه صنعتی و ایجاد اولین پایگاه واکسیناسیون قطعه سازان در این هلدینگ در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و با هدف کمک به چرخ تولید و سلامت روانی جامعه صورت گرفته است.

وی با توجه به آغاز طرح واکسیناسیون پرسنل واحدهای قطعه سازی افزود: طرح واکسیناسیون قطعه سازان از امروز دوم شهریور ماه در مجموعه هلدینگ فرزانگان آغاز و این پایگاه تا اتمام واکسیناسیون قطعه سازان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

 

مونا عبداللهیان عضو هیات مدیره هلدینگ فرزانگان



وی ایجاد این پایگاه را در راستای کمک به طرح واکسیناسیون پرسنل صنعت قطعه سازی کشور دانست و گفت: در طرحی که از دو هفته قبل در خصوص واکسیناسیون صنعت خودرو و قطعه سازی مطرح شد و گروه خودروسازی سایپا به عنوان متولی انجام واکسیناسیون در صنعت خودروسازی به همراه انجمن قطعه سازان موفق به دریافت مجوزی برای اولویت های خطوط تولید و کارگری در این صنعت شدند پس از اعلام نیاز به پایگاهی برای انجام واکسیناسیون، هلدینگ فرزانگان اعلام آمادگی کرد و اولین پایگاه قطعه سازی برای انجام واکسیناسیون راه اندازی شد.

عضو هیات مدیره هلدینگ فرزانگان در حوزه منابع انسانی تصریح کرد: این مجموعه صنعتی چرخ دنده کوچکی در این صنعت بزرگ است و تلاش دارد تا با مشارکت در این طرح و همیاری در اجرای طرح واکسیناسیون ضمن فعال سازی اشتغال در کشور، موجب تقویت نیروی امید در جامعه شود.

عبداللهیان با اشاره به اینکه اولین مسئولیت هر مجموعه ای مسئولیت انسانی و ایجاد امید و انگیزه در میان کارکنان است، ابراز امیدواری کرد: با همگرایی همه فعالان صنعتی در کشور می توانیم سرعت چرخ اقتصادی در کشور را بالا ببریم.

طرح واکسیناسیون پرسنل و کارگران واحدهای قطعه سازی به همت انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو کشور و شرکت های خودروسازی کشور صبح روز گذشته (دوم شهریور ماه) در مجموعه هلدینگ صنعتی فرزانگان آغاز شد.

کد خبر 133740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha