بارش پراکنده باران در ارتفاعات تهران و سمنان/وضعیت آب و هوا اعلام شد

کارشناس هواشناسی گفت: روز پنجشنبه در استان‌های مازندران، گلستان و همچنین ارتفاعات تهران و سمنان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امشب در برخی نقاط استان‌های اردبیل، گیلان ،مازندران، آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، زنجان، قزوین و ارتفاعات استان‌های تهران و سمنان افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ خواهد داد گفت: رو پنجشنبه در استان‌های مازندران، گلستان و ارتفاعات تهران و سمنان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: روز جمعه علاوه بر آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، تهران و سمنان در مناطق خراسان شمالی هم شاهد بارش پراکنده خواهیم بود و روز شنبه و یکشنبه در غالب مناطق کشور آسمان صاف است.

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امشب سواحل غربی و روز پنجشنبه هم سواحل شرقی دریای خزر مواج است گفت: پنجشنبه و جمعه بخش‌های شمالی و مرکزی خلیج فارس مواج است.

ضیائیان تصریح کرد: در ۵ روز آینده وزش باد شدید در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور پیش‌بینی می‌شود و در منطقه زابل و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد و گردوخاک رخ خواهد داد. در این مدت دمای هوا نیز در نیمه غربی کشور به طور محسوسی افزایش خواهد یافت.

او درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین دمای تهران به ۳۶ و کمترین آن به ۲۵ درجه می رسد.

کد خبر 133773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha