100 شرکت قطعه سازی نتوانستند به نمایشگاه قطعات بیایند

مدیر عامل شرکت بازرگانی ایدرو با اشاره به استقبال از هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو گفت: به دلیل استقبال بسیار خوب تولیدکنندگان و قطعه سازان، بیش از 100 شرکت قطعه سازی در این دوره امکان حضور نیافتند.

جواد مرادی، در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو، در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، نمایشگاه امسال را بزرگ تربن نمایشگاه به لحاظ وسعت و مشارکت تولیدکنندگان داخلی و خارجی دانست و گفت: در این دور از نمایشگاه قطعات ۶۰۰ شرکت کننده متشکل از ۵۰۰ تولید کننده داخلی، ۴۵ شرکت دانش بنیان و بیش از ۵۵ شرکت خارجی از 11 کشور دنیا حضور دارند.

وی افزود: شرکت های خارجی که در هفدهمین نمایشگاه قطعات حضور دارند از کشورهای ایتالیا، ترکیه، هلند، امارات، هند، کره جنوبی، تایوان، ژاپن و اندونزی هستند که برخی از سفرای این کشورها نیز حضور فعالی در نمایشگاه دارند.

مدیرعامل شرکت بازرگانی ایدرو تاکید کرد: در این دوره از نمایشگاه مشوق های خوبی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است، همچنین دوره هایی برای استاندارد سازی قطعات و تشخیص اصالت قطعات برای قطعه سازان و علاقمندان برگزار خواهده شد.

مرادی با اشاره به استقبال بسیار خوب شرکت های دانش بنیان از هفدهمین نمایشگاه قطعات، تاکید کرد: با حضور بسیار پررنگ شرکت های دانش بنیان در این دوره از نمایشگاه و ایده های خوبی که ارائه می شود شاهد هم افزایی خوبی در زمینه تکنولوژی روز صنعت قطعه سازی خواهیم بود.

وی ادامه داد: نمایشگاه امسال قطعات مساحتی در حدود 70 هزار متر مربع از فضای نمایشگاه های بین المللی تهران را به خود اختصاص داده است که علاوه بر قطعه سازان، اصناف و شرکت های صنعتی و خودرویی و ماشین آلات، بازرگانی و خدمات پس از فروش و تجهیزات خودرویی و نشریات تخصصی نیز در آن حضور پر رنگی دارند.

هفدهمین نمایشگاه بین‌ المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو از امروز ٩ آبان ماه جاری به مدت چهار روز (تا ١٢ آبان ماه) از ساعت هشت تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 139460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha