آب‌سوز کردن خودروها راهکار یک نماینده برای آلودگی هوا

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق گفته یکی از متخصصان، با تولید ماشین‌های آب سوز مشکل آلودگی هوا و بحران انرژی حل و فصل خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن نوروزی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۵ دی ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: یکی از متخصصان ایرانی گفته که می‌توان ماشین‌های آب سوز تولید کرد. طبق گفته این متخصص اگر ماشین‌ها را آب سوز کنیم آلودگی هوا در کلان شهرهایی مانند تهران تا حد قابل توجهی کاهش می‌یابد.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: تقاضای بنده این است که از این متخصص دعوت شود تا در مجلس و کمیسیون صنایع و معادن مجلس حضور پیدا کند تا توضیحاتی درباره آب سوز شدن ماشین‌ها ارائه کند. قطعاً این کار می‌تواند مشکل آلودگی هوا و بحران انرژی را حل و فصل کند.

کد خبر 140333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    0 0
    نماینده عزیز . خواهش می کنیم پیش از طرح چنین مسئله خنده داری در صحن علنی مجلس دست کم با یک نفر مشورت می کردید . طرح اینگونه مسائل آن هم در مجلس می تواند تا مدت ها سوژه رسانه های خارجی و اسباب خنده آنان شود . مسلما متخصصی که می فرمایید یک شارلاطان است که با قرار دادن یک دستگاه جدا کننده هیدروژن از آب ، در خودرو ابتدا هیدروژن را از آب جدا کرده و از آن به عنوان سوخت در خودرو استفا ده می کند . او به شما نمی گوید که در همان خودرو برای جدا کردن هیدروژن از آب مقداری بیشتر بنزین استفاده می کند که در باکی مخفی در خودرو قرار داده است . باک مخفی خودرو را پیدا و تخلیه کنید و مخزن هیدروژن قرار داده شده در خودرو را نیز تخلیه کنید و از او بخواهید که ماشین را با آب روشن کرده و تنها دو متر حرکت دهد ! لحظه ای فکر کنید که چرا کشور هایی مانند آلمان و ژاپن نفت خام وارد کرده و با بدبختی و صرف هزینه از آن بنزین تهیه کرده و در خودرو استفاده می کنند ؟ از آب نمی توانستند استفاده کنند؟
  • ربعلی ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    0 0
    نماینده گرامی !!! این که چیزی نیست . من طرحی دارم که می توان برق مجانی برای کل کشور تولید کرد . کافی است ژنراتورهای تولید برق را به یک الکتروموتور بزرگ ! کوپل کرد ( شفت ژنراتور و موتور را با کوپلینگ به هم وصل کنیم) بعد سیم های خروجی ژنراتور را به الکتروموتور وصل می کنیم .‌حال تنها کافی است که ژنراتور را بصورت موقت با یک موتور مثلا بنزینی بجرخانیم و سپس موتور بنزینی را خاموش کنیم .‌چون ژنراتور می چرخد برق تولید می کند و بر ق الکتروموتور را می چرخاند و الکتروموتور نیز توسط شفت ژنراتور را می چرخاند . حال اگر ژنراتور را کمی بزرگتر در نظر بگیریم برق بیشتری تولبد می کند که هم موتور را می چرخاند و هم می تو ان از برق آن برای شهر خروجی گرفته و برق شهر ها را تامین کرد !!! نه سوخت می خواهد و نه گاز و نه نیاز به آب سد دارد ...تازه می توانیم بر ق هم صادر کنیم و ارز بدست بیاوریم‌که مشکل ارز هم حل شود !!! این بهتر نیست ؟