هیچ خودروسازی به نیازهای کمیته امداد در سال ۱۴۰۱ پاسخ نداد!

معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در سال گذشته و به رغم همه تلاش‌ها، هیچ خودروسازی به نیازهای کمیته امداد حتی در حد ۱ دستگاه خودرو هم پاسخ نداد.

به گزارش پرشین خودرو، نوراله مدبری، با اعلام این خبر در مراسم تقدیر از همکاری گروه بهمن با این مجموعه گفت: گروه بهمن ابتدای سال ۱۴۰۲ و در سخت‌ترین شرایط حاکم بر بازار خودرو، به نیازهای امداد پاسخ گفت و هدف اصلی ما از جلسه امروز تقدیر و تشکر بابت این همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

تقدیر کمیته امداد از گروه بهمن

گروه بهمن در سخت‌ترین شرایط با کمیته امداد همکاری کرد

این مقام مسئول در کمیته امداد امام خمینی در ادامه اظهار داشت: سال گذشته به رغم همه تلاش‌ها، هیچ خودروسازی به نیازهای ما حتی در حد یک دستگاه پاسخ نداد، در نهایت ابتدای سال ۱۴۰۲ به سراغ گروه بهمن رفتیم که این شرکت خودروسازی چند گام جلوتر از ما حاضر به تامین خواسته‌های ما شد. (زمستان ۱۴۰۱ گروه بهمن با انعقاد تفاهم نامه‌ای آمادگی خود را برای فروش ۳ هزار دستگاه خودرو وانت و ون اینرودز به منظور اشتغال زایی و ایجاد درآمد پایدار به کمیته امداد اعلام کرد.)

وی تصریح کرد: حمایت‌های گروه بهمن، روح تازه‌ای در کمیته امداد دمید و روحیه بخش بود. در نهایت ۹۰ دستگاه خریداری شد که اکنون ۸۳ دستگاه در بین واحدهای سراسر کشور توزیع شده است. البته اگر نگاه ویژه گروه بهمن به کمیته امداد نبود این توافق صورت نمی‌گرفت؛ اطمینان داریم دعای خیر مددجویان همراه گروه بهمن خواهد بود.

تقدیر کمیته امداد از گروه بهمن

مدبری در پایان خاطرنشان کرد: این سطح از همکاری، در دو سه سال اخیر بی‌سابقه بوده و ما نسبت به برقراری این تعامل سپاسگزاریم و امیدواریم گروه بهمن همیشه حامی کمیته امداد باشد تا در برهه‌های دیگر نیز بتوانیم از تولیدات گروه بهمن استفاده کنیم.

کد خبر 143769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha