بی وای دی دلفین، بهترین خودرو سال اروپا برای خرید شد (+تصاویر ۴ خودرو اول اروپا برای خرید)

خودرو بی وای دی دلفین(BYD Dolphin)، بهترین خودرو سال اروپا برای خرید انتخاب شد.

به گزارش پرشین خودرو، نشریه auto Best، خودرو بی وای دی دلفین را با موضوع بهترین خودرو برای خرید(best buy car) در سال ۲۰۲۴ و در قاره اروپا، به عنوان بهترین خودرو سال انتخاب کرد، این جایزه گویای کیفیت و جذابیت این برند چینی برای خریداران اروپایی است.

این جایزه یکی از ارزشمندترین جایزه ها می باشد که ۳۱ کارشناس و روزنامه نگار به جست وجوی بهترین خودروی ارزشمند خرید می پردازند، ملاک انتخاب جدای از قیمت و کیفیت که عوامل مهمی است به مواردی چون طراحی و فناوری نیز معطوف می شود.

در نهایت این خبرگان، ۴ خودرو را انتخاب و در پیست teesdorf اتریش تست کردند و خودرو "بی وای دی دلفین" با امتیاز بیشتر به دلیل ایمنی بالا که ۵ ستاره کامل از موسسه ایمنی اروپا گرفت و آپشن های فوق العاده و تکنولوژی فوق پیشرفته باتری و برقی و ارزش بالا در ازای پرداخت، خودرو سال انتخاب و نامیده شد.

خودرو هیوندای کونا، جیپ اونجر و فیات ۶۰۰ نیز جایگاه های دوم، سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.

بی وای دی شرکت چینی بسیار قدرتمند در زمینه خودروهای برقی و تکنولوژی های نوین است که دیگر محصولات آن نیز در حال کسب جوایز متعدد در بازارهای معتبر جهانی است و این غول چینی ِآماده رقابت با بزرگان صنعت شده و به خوبی قدرت تکنولوژی و کیفیت خودش را نشان داده و این افتخاری بزرگ و قدرت نمایی ارزشمند برای این برند فوق العاده چینی است.

بی وای دی دلفین
بی وای دی دلفین
هیوندای کونا
هیوندای کونا
جیپ اونجر
جیپ اونجر
فیات 600
فیات ۶۰۰

کد خبر 144362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha