کد خبر 19795
۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۸
دریافت مدارک طرح ترافیک تمدید شد

پرشین خودرو: مشاور معاون ترافیک شهردار تهران از تمدید یک هفته‌ای مهلت دریافت مدارک آرم‌های طرح ترافیک سال 92 تا 30 بهمن ماه خبرداد.

به گزارش «پرشین خودرو»، وحید نوروزی اعلام کرد: چون هنوز عده‌ای از متقاضیان بنا به دلایل مختلف موفق به ارائه مدارک خود به دفاتر خدمات الکترونیک شهر نشده‌اند، مهلت ارائه مدارک طرح ترافیک تا یک هفته دیگر ( 30 بهمن ماه) تمدید شد. مشاور معاون ترافیک شهردار تهران درخصوص سهمیه خبرنگاران گفت: خبرنگارانی که تا مهلت اعلامی نتوانند مدارک خود را ارائه کنند سهمیه آنها باطل می شود. همچنین آرم های جدید طرح ترافیک هفته آینده رونمایی می شود.
کد خبر 19795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • « خفه گيران مرثيه خوان » ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
    0 0
    بنام حق تعالی « خفه گيران مرثيه خوان » _ تمام جناياتی که آشکارا و هر روز بر سر ساکنان و اقشار مختلف تهران ، اعم از پير و جوان ، خوش و ناخوش ، خود و ناخود، غنی و فقير ، وارد ميشوند ، صرفاً توسط مسئولان حمل و نقل درونشهری و شهرداری تهران به نرخ « لغو فروش روزانه و لغو کامل طرح های ترافيک » و با « مرثيه خوانی های خفه گيران » مغبون شده است!؟ زيرا ؛ اهالی تهران هر روز صبح تا ساعت هشت صبح « آسمان آبی تهران » و « هوای سالم ملموس » را مشاهده می کنند!! ، ولی متاسب با « روند اشباع خيابانها» تا حدود ساعت يازده صبح ، تمامی آسمان آبی تهران کاملاً تيره و آلوده ميشود!؟ _ در عوض مسئولان سنگدل حمل و نقل تهران ، متعاقب دلسوزی تحت عنوان « پاسخ به مطالبات شهروندان! که معمولاً هر خانواده چند تا خودرو دارد » و « به قيمت سيزده هزار تومان» ، طرح ترافيک مصوب را ، کاملاً لغو کرده و عواقب ذيل را به بار می آورند !؟؛ _ ايجاد يگانه عامل آلودگی هوا در تهران ، که صرفاً به دليل « افزايش راهبندان و کندی حرکت خودروها » و « افزايش تعداد خودروها در فضای محدود » و همچنين صرفاً بخاطر «افزايش مدت زمان روشن بودن موتور خودروها در فضای محدود » است. زيرا چنانچه آلودگی هوا در تهران ، بخاطر « بنزين نامرغوب » يا « تردد خودروهای غير استاندارد» يا چنانچه بخاطر « آلايندگی مصارف خانگی» باشد ، طی مدت شب تا صبح نيز همان شرايط کمابيش برقرار بوده و همان بنزين و همان خودروها ، در حال استفاده و مصرف بوده اند . _ ولی ، ميزان آلودگی هوا در طول شب ها ، فقط به لحاظ فقدان محاسبه دقيق و عدم تعديل و تخريب تناسب در « ميزان تعداد و تردد روزانه خودروها و تراکم خودروهای روشن در فضای محدود» متفاوت از ميزان آلودگی هوا در طول روزها بوده است ، در حاليکه همه اهالی تهران هر روز شاهد « هوای سالم» و « ميزان شفافيّت هوا و عمق ميدان ديد قابل قبول » در طول شب ها تا ساعت هشت صبح هستند. _ از جمله جنايات آشکار و همه روزه « خفه گيران مرثيه خوان» به نرخ « سيزده هزار تومان»، عبارتند از ؛ _ بيمار ساختن ، کاهش طول عمر و مرگ شهروندان تهرانی ، بخاطر اصرار بر افزايش فروش و « سودای تراکم همه جانبه» توسط مسئولان شهرداری تهران. _ اسقاط « مشارکت خالصانه و مؤثر هشتاد هزار تاکسيران آماده به خدمت» و نابود سازی فرصتهای اشتغال مفيد. _ تبديل يک ميليون خودرو در حال تردد در مدت يک دقيقه ، به ده ميليون خودرو با موتور روشن برای تردد در مدت ده برابر شده در هر راهبندان و در هر تراکم به اضافه توليد افسردگی عمومی و افزايش عصبانيت و درگيريها _ سرگردان سازی خيل مسافران درونشهری، همچون ايام بارندگی ، زيرا بقول همين مسئولان ارجمند و خادم ، راهپيمائی يا تجمع مسافران در انتظار تاکسيها و اتوبوسها ، بخاطر عدم فعاليّت رانندگان نبوده و در واقع بخاطر مسدود بودن معابر است!؟!؟ ... با هزار دلايل ديگر که برای هر بچه غير کارشناس و غيرمسئول هم مشهود است!...// تشکر.//. نائب رییس شورای شهر گفت: زمانی که محدودیت برای همه خودروها ایجاد می شود برای تاکسی ها نیز ایجاد می شود. زمانی که راه مسدود است برای همه خودروها مسدود است، تاکسی نیز جزء همه خودروها است... http://tinn.ir/vdcc14qsm2bqsp8.ala2.html ---------------------------------------- رئیس پلیس راهور با بیان اینکه کمبود تاکسی و اتوبوس در روزهای بارانی موجب می شود تا برخی تجمع های شهروندان تبدیل به راهپیمایی شود، گفت: برخی تاکسی داران در روزهای بارانی فعالیت نمی کنند... http://www.tinn.ir/vdcfevdycw6dyta.igiw.html