خلافی خودروها بخشیده نمی شود

پرشین خودرو: فرمانده نیروی انتظامی گفت: تلاش داریم به مناسبت هفته نیروی انتظامی تسهیلاتی ویژه برای رفع توقیف خودرو و موتورسیکلت‌هایی که منع قضایی نداشته باشند، قائل شویم.

به گزارش «پرشین خودرو»، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه صبحگاه مشترک نیروی انتظامی با بیان اینکه به مناسبت هفته نیروی انتظامی خودرو و موتورسیکلت‌هایی که منع قضایی نداشته باشند، مورد تسهیلات خاص واقع شده و رفع توقیف می‌شوند، گفت: تلاش داریم به مناسبت هفته نیروی انتظامی تسهیلاتی ویژه برای رفع توقیف خودرو و موتورسیکلت‌هایی که منع قضایی نداشته باشند، قائل شویم. فرمانده ناجا در پاسخ به این سوال که آیا تخفیفی برای جرایم رانندگی در نظر گرفته می‌شود؟ گفت: تخفیف در جرایم راهنمایی و رانندگی از اختیارات ناجا نیست اما تلاش داریم با افزایش ساعات کار مراکزی که به ارائه خدمات مشغول هستند و همچنین تلاش مضاعف برای خدمت‌رسانی به مردم، رضایت مردم را کسب کنیم هرچند که همواره تلاش داشتیم مردم در صف خدمات نیروی انتظامی نمانند. وی با بیان اینکه ناجا دستاوردهای زیادی در عرصه خدمت‌گزاری کسب کرده است گفت: در شش ماهه نخست امسال در حوزه پلیس راهور شاهد آن هستیم که 1000 تن در تصادفات کمتر کشته شده‌اند و این در حالی است که شاهد افزایش 13 درصدی سفرها بوده‌ایم.
کد خبر 26276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد تابان فر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    2 0
    سلام من یه ماشین خریدم که640000 تومن خلافی دارد و من قادر به پرداخت آن نیستم آیا راهی وجود دارد که این مبلغ کاهش پیدا کند
  • محمود كشوری ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    8 0
    با سلام اینجانب مبلغ 7190000 ریال تخلف دارم كه قادر به پرداخت آن نمی باشم لطفا درصورت امكان بخشودگی راهنمایی بفرمایید كه چگونه وبه كجا مراجعه نمایم
  • سجاد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    باسلام یه ماشینبادونفر شریکی دارم که آخرسال رفتم همه چیزشو چک کردم تازه متوجه خلافیش شدم نمیدونم چرا انقدر خلافی براش اومده کجا میتونم ازمبلغش کم کنم باتشکر بادرامدی ناچیزی که دارم موندم چطورپرداخت کنم.