کد خبر 31678
۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
کدام خودروسازی پای ثابت «سیما» و «سینما» است؟

پرشین خودرو: یکی از شرکت های خودروسازی کشورمان چند سالی است که به پای ثابت سریال های صدا و سیما، و فیلم های سینمایی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، در نوروز امسال و با آغاز سریال های نوروزی صدا و سیما، و اکران نوروزی سینماهای کشور باز هم شاهد حضور پر رنگ یک خودروسازی در غیاب دیگر خودروسازان داخلی در این دو عرصه بودیم.
علاقمندان به سریال های صدا و سیما اگر سریال "خوب، بد، زشت" که هر شب از شبکه دو سیما پخش می شد و سینمابرو ها چنانچه فیلم "طبقه حساس" در سینماهای کشور را دیده باشند با توجه به حضور خودروهای «نیواکتیون»، «اکتیون» و «رکستونW» در سریال و فیلم سینمایی فوق متوجه منظور ما از این گزارش و شرکت مورد نظر یعنی "رامک خودرو" شده اند.

 

براساس این گزارش، خودروهای سانگ یانگ کره جنوبی که شرکت "رامک خودرو" وظیفه تولید و عرضه آن در ایران را بر عهده دارد، نوروز سال قبل نیز در سریال "دست بالای دست"، پس از آن در سریال "ماتادور"، و طی همین سال در فیلم های سینمایی "یکی می خواهد باهات حرف بزنه"، "هیس دخترها فریاد نمی زنند" و "پل چوبی" و ... حضور چشمگیر و فعالی داشت.

 

 


یادآور می شود رامک خودرویی ها که گویا از صدا وسیما، و سینما پالس های مثبت و تاثیرگذاری برای معرفی بهتر محصولاتشان گرفته اند در سال 1391 نیز در سریال های "دیوار" و "125" نیز با معرفی برخی محصولات خود در این سریال ها حضور پر رنگی داشتند.

همچنین کیارش افشاریان مسوول تبلیغات شرکت رامک خودرو از مجموعه "بدلکاران حرفه ای" که قرار است به زودی و ظرف چند ماه آینده در شبکه خانگی عرضه شود به عنوان آخرین فعالیت این شرکت خودروسازی در حوزه سیما و سینما خبر داد.

کد خبر 31678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شمسینی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    2 0
    از کی تا به حال شرکت وارد کننده شده خودرو ساز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • زهرا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    0 0
    این شرکت یکی از بی نظم ترین شرکتهاست ماشینهایی که قرار بوده 2 ماهه تحویل بده 1سال طول کشیده در شیراز که آوازه این شرکت خوب پیچیده