کد خبر 41714
۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۱
اسپرت قدرتمند با موتور مقرون به صرفه

پرشین خودرو: خودروساز آمریکایی عزم جزم خود را برای بازگشت پرشکوه و افتخار آمیز به کلاس مسابقات سوپرخودروها با مدل GT اعلام کرد که دارای یک موتور توربو دوگانه V6 عضلانی است که رقبای ایتالیایی خود را هدف گرفته است.

به گزارش «پرشین خودرو»، موتور جدید اکوبست V6 حد و مرز قدرت این گونه موتور را شکسته و ما شاهد قدرت پیشرانه ۶۰۰ اسب بخاری از این خودرو به همراه نیروی گشتاور فوق العاده هستیم تا قدرتمند ترین موتور اکوبست تولید شده از سوی فورد تاکنون را شاهد باشیم.

2017-Ford-GT-11

موتور این خودرو دارای یک سیستم ترکیبی تزریق مستقیم است که مشکل قدیمی‌تجمع کربن را به نوعی حل کرده و در ضمن دارای یک سیستم انتقال هفت سرعته کلاج دوگانه است.
خودرو با استفاده از فیبر کربن و الومینیوم صرفه جویی قابل توجهی در وزن خود انجام داده است و این شرکت اعلام کرد که قصد به رخ کشیدن یکی از بهترین توزین‌های قدرت به وزن را دارد در حالی که بدنه از فیبر کربن ساخته شده است و قاب‌های فرعی از آلومینیوم تشکیل شده است.

2017-Ford-GT-3

لاستیک‌های میچلین که به طور خاص و با نام Sport Cup 2 برای این خودرو ساخته شده اند با ترمزهای سرامیکی و چرخ‌های ۲۰ اینچی خودنمایی می‌کنند.
این رونمایی بخش ی از پروژه رونمایی از ۱۲ خودرو با بازدهی بالا تا سال ۲۰۲۰ بود که این خودرو به همراه Focus RS ، F-150 Raptor ، Shelby GT350 و Shelby GT350R در این ردیف قرار می‌گیرند.
فورد یک بار دیگر جزئیاتی همچون آئرودینامیک فعال و اسپویلرهای عقب قابل تنظیم نقش مهمی‌در سیستم فورد جی تی ایفا می‌کند که با آخرین سیستم درون خودرویی فورد یعنی Sync 3 هماهنگ شده است.

All-New Ford GT

راج نور سخن گوی گروه فورد در این مورد می‌گوید:” مدل جی تی یک محصول بی نهایت و یک سوپرکار خارق العاده است که طراحی و استراتژی آن به طور گسترده در محصولات آینده فورد مورد استفاده قرار خواهد گرفت و نقطه اثبات دیگری بر این نکته است که فورد همچنان در حال بهبود وسایل نقلیه خود برای لذت بردن مشتریان خود است”.
صندلی‌های جی تی به طور مستقیم از فیبر کربن همانند مدل LaFerrari الهام گرفته است و فرمان و جعبه پدال قابلیت سازگاری با انواع محتلف رانندگی را دارند.
همانند خودروساز ایتالیایی فراری، چرخ فرمان از خودروهای فرمول وان الهام گرفته است و از همین روی فورد جی تی نیز به اندازه کافی برای اینکه یک رانندگی لذت بخش و پرهیجان داشته باشید کافی به نظر می‌رسد.

2017-Ford-GT-16

به گزارش خودروسازی، به هر حال هنوز هم مقدار زیادی از جزئیات این خودرو باقی مانده است ولی برند آمریکایی ضروری ترین اطلاعات را منتشر کرده است و به هر حال این خودرو مفهومی‌نبوده و در اواخر سال ۲۰۱۶ وارد بازار خواهد شد.

کد خبر 41714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha