شاسی بلند جدید «سانگ یانگ» در پاریس رونمایی شد

پرشین خودرو: گروه بین الملل

به گزارش «پرشین خودرو»، برای نمایشگاه بین المللی پاریس 2016، شرکت خودروسازی سانگ یانگ در چند روز گذشته پیش نمایشی گرافیکی از شاسی بلند جدید خود ارائه کرده بود که حالا با آغاز بکار نمایشگاه پاریس، این شاسی بلند را معرفی کرده است که پیش از این مشخص شده بود نام آن LIV-2 است، هرچند پس از تولید انتظار می‌رود نام آن به چیز دیگری تغییر پیدا کند.


به ادامه بحثمان بپردازیم، باید گفت که این شاسی بلند طبق اظهارات شرکت سازنده، نسخه‌ای تکامل یافته از پروژه Y400 است که برخی منابع تکامل نهایی آن را مساوی با شروع بکار نسل جدید سانگ یانگ رکسون می‌دانند.


از آنجایی که این شاسی بلند در حد و اندازه سانگ یانگ رکسون ظاهر شده و همچنین شرکت سازنده هم این اواخر صحبت‌های زیادی در مورد نسل جدید سانگ یانگ رکسون می‌کند، پس می‌توان به توسعه این محصول به عنوان نسل جدید سانگ یانگ رکسون امیدوار بود که اگر این اتفاق رخ دهد، می‌توان از این پس برند رکسون را با یک طراحی جسورانه و عامه پسند در بازار مشاهده کرد. هرچند شرکت سازنده هم اشاراتی به این موضوع داشته است.


فضای داخل کابین نیز همانطور که شرکت سازنده اشاره کرده بود، تنها با چهار صندلی سرنشینان توسعه پیدا خواهد کرد که با سیستم‌های بکار رفته در آن‌ها نظیر ماساژور و گرمکن‌های صندلی‌ها، نشان از سطح بالای لاکچری و لوکس بودن فضای داخل کابین دارد.


سیستم رانشی این ماشین همانطور که قبلا اشاره‌ای به آن شده بود، متشکل از یک پیشرانه دیزلی 2.2 لیتری تزریق مستقیم با فشار 2000بار است که بدون ذکر مقدار قدرت تولیدی، می‌تواند گشتاوری 420 نیوتن متری را از طریق جعبه دنده‌ای 7 سرعته اتوماتیک به هر چهارچرخ ماشین ارسال کند. گفتنی است که جعبه دنده بکار رفته در این ماشین برگرفته از محصولات مرسدس بنز است.


همراه با این‌ها، سانگ یانگ موتورز کره جنوبی آخرین سیستم‌های ایمنی و کمک راننده را هم در این ماشین بکار گرفته که جدیدترین آنان شامل سیستم پیشرفته ترمز اضطراری (AEBS)، سیستم کمک ایمنی ترافیک (TSA) و سیستم هوشمند نور بالا (HBA) می‌شود.








 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 60843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha