معرفی رسمی و ارائه جزییات فنی گرند تورر میتسوبیشی در پاریس

پرشین خودرو: گروه بین الملل

به گزارش «پرشین خودرو»، بدون شک یکی از فعال‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان در ارائه ماشین‌های کانسپت، کمپانی خودروسازی میتسوبیشی است که حالا در نمایشگاه بین المللی پاریس 2016 از کانسپت شاسی بلند خوت با نام "گرند تورر (Ground Tourer)" به همراه یکسری جزییات فنی رونمایی کرده است که با نام مخفف شده GT-PHEV هم شناخته می‌شود.


تا پیش از این صحبتی از بخش فنی میتسوبیشی GT-PHEV نشده بود، ولی حالا میتسوبیشی اطلاعاتی دقیق‌تر از این بخش ارائه کرده است تا بیش از پیش با قوی سفید میتسوبیشی آشنایی پیدا کنیم. تا پیش از این تنها می‌دانستیم که محصول جدید میتسوبیشی با یک سیستم محرکی پلاگین هیبریدی راه اندازی خواهد شد که متشکل از چند موتور محرک الکتریکی و یک پیشرانه احتراق داخلی نامعلوم است.


اما حالا مشخص شده که پیشرانه درون سوز آن یک موتور 2.5 لیتری بنزینی است که در کنار 3 موتور الکتریکی 25 کیلووات ساعتی در بخش مولد قدرت انجام وظیفه می‌کنند که به ترتیب یکی از موتورهای الکتریکی بر روی محور جلو و دوتای دیگر از آنان بر روی محور عقب نصب می‌شوند.


به لطف باتری‌های ظرفیت بالای نسل جدید، کانسپت شاسی بلند میتسوبیشی تنها در حالت الکتریکی طبق آزمایشات شرکت سازنده، می‌‌تواند تا حداکثر مسافتی 120 کیلومتری بازدهی داشته باشد، در حالی که با پرکردن باک بنزین می‌توان به صورت ترکیبی حداکثر 1200 کیلومتر را طی کرد.


در این خودرو شاید جلوپنجره همانند دیگر شاسی بلند‌های این کمپانی باشد، ولی همچون سیتروئن C3 چراغهای آن بر روی گلگیر کار شده اند، چراغ‌های اصلی این شاسی بلند هم به اطراف سپر منتقل شده و در بالای آن چراغ‌های مخصوص روز نصب شده‌اند.


بدنه بزرگ و حجیم خودرو در کنار فاکتورهای پیشرفته طراحی، نشان از یک شاسی بلند لوکس و مدرن دارد که باعث شده برخی رسانه‌ها این ماشین را نسل چهارم میتسوبیشی اوتلندر خطاب کنند، هرچند زمزمه‌هایی از سوی میتسوبیشی در این رابطه شنیده می‌شود.


تا پیش از معرفی رسمی هم گالری تصاویر این محصول در نمای بیرون خلاصه می‌شود و تصویری از داخل کابین ارائه نشده بود، اما براساس گفته‌های میتسوبیشی که وعده کابینی کاملا چرمی، مجموعه داشبوردی ارگونومیک برای سهولت در استفاده و در نهایت سیستم‌های نوین صنعت خودروسازی را داده بود، می‌توان حالا با قاطی کردن چاشنی آینده نگری و مدرنیته، مهر تاییدی بر گفته‌های میتسوبیشی زد.








 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.




 

کد خبر 60844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha