پیش نمایشی کامل‌تر از برند جدید «جیلی» منتشر شد

پرشین خودرو: گروه بین الملل

به گزارش «پرشین خودرو»، اولین پیش نمایش تصویری از خودروی جنجالی جیلی که قسمت‌هایی از بدنه آن به نمایش درآمده است، منتشر شد تا زمینه‌ای مناسب برای معرفی رسمی این محصول در آینده‌ای بسیار نزدیک فراهم آید.

پیش از این کمپانی خودروسازی جیلی از راه اندازی برندی کاملا جدید تحت عنوان "Lynk&Co" خبر داده بود که براساس ادعای جیلی، تمرکز بسیار بالایی در فن آوری‌های بکار رفته در آن شده است تا ماشینی بروز و مدرنیته برای رقابتی موثرتر تولید شود.

همچنان تا به اینجای کار هیچگونه اطلاعاتی در مورد ماشین "Lynk&Co" فاش نشده است، ولی شرکت خودروسازی جیلی اولویت خود را بر روی فاکتورهای کاهش تولید گازهای آلاینده زیست محیطی، دسترسی به آخرین فن آوری‌های ایمنی و عملکردی صنعت خودروسازی و در نهایت زیبایی در چهره متمرکز کرده است که با این اوصاف می‌توان منتظر خودرویی هیبریدی از سوی جیلی بود.

برخلاف تصورات گذشته و اطلاعاتی که منابع خبری از اسپرت بودن این ماشین عنوان کرده‌اند، حالا باتوجه به تصاویر منتشر شده دیگر می‌دانیم که محصول جدید جیلی در سگمنت شاسی بلندهای "کراس اوور" معرفی و تولید خواهد شد.

معاون فروش و بازاریابی جیلی در آلمان هم پیش از این اعلام کرده بود: با همکاری شرکت ولوو که حالا بخشی از زیرمجموعه کمپانی خودروسازی جیلی چین به شمار می‌رود، مراحل طراحی و توسعه این برند کاملا جدید دنبال شده تا برای معرفی رسمی در آینده‌ای بسیار نزدیک آماده شود که بلافاصله پس از رونمایی، جزییات آن در اختیار شما خوانندگان قرار خواهد گرفت.












 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.






 

کد خبر 61825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha