رونمایی از 2 مدل جدید رنو تا پایان سال95

پرشین خودرو: شرکت نگین خودرو با همکاری شرکت رنو تا پایان سال جاری با 2 مدل جدید خودرو، بازار را سورپرایز خواهد کرد.

جمشید حسینی مدیرعامل نگین خودرو نماینده رسمی رنو در ایران، در گفت وگو با خبرنگار « پرشین خودرو»، با اعلام این خبر گفت: نگین خودرو برنامه های بسیار خوبی برای بازار ایران دارد و همانطور که عرض کردم خبرهای خوبی برای محصولات جدید در راه است.


وی با اشاره به رشد 300 درصدی فروش نگین خودرو در 7 ماه اول سال 95 نسبت به زمان مشابه در سال 94، اظهار داشت: این رشد فروش به علت خوش قول بودن ما در تحویل خودروهای پیش فروش شده بوده است یعنی وقتی اعلام کردیم تلیسمان را در 30 روز کاری تحویل می دهیم به این گفته خود پایبند بوده و شما شاهد بودید که زودتر از این زمان، مردم تلیسمان های خود را تحویل گرفتند.


حسینی ادامه داد: امسال سال سورپرایزهای نگین خودرو برای بازار ایران است و اعلام می کنم که بازار خودروهای وارداتی از تازه های نگین خودرو متاثر خواهد شد.


وی در مورد قیمت گذاری محصولات نگین خودرو گفت: در مورد تلیسمان می توانستیم برای افزایش سود شرکت، قیمت را بیشتر اعلام کنیم اما به دلیل احترام به مشتریان خود این خودرو با کمترین افزایش به بازار عرضه شد.


مدیرعامل نگین خودرو افزود: به شخصه امیدوارم شرکت رنو بتواند میزان فروش ما را ساپورت کند تا ما بتوانیم جوابگوی طرفداران بی شمار تلیسمان در ایران باشیم.


حسینی تاکید کرد: چنانچه ظرفیت اختصاص خودرو به ما از سوی شرکت مادر افزایش یابد، و رنو محصولات بیشتری را برای ایران آماده کند، ثبت نام و استقبال مردم به قدری است که نگین خودرو می تواند تا 3000 دستگاه خودرو به بازار عرضه کند.


 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 63815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha